•Kapitola 10: To je sen!•

241 12 3
                                    

Jak už jsem řekla celou dobu jsme se nebavili, až 10 minut před příjezdem k O2 world aréně.
"Promiň"
"Ne nech mě!"
"Nech mě to vysvětlit.." docela přísně řekl.
"Dobře"
"Ta "děvka" byla kamarádka, se kterou jsme se potkali a ještě její rodinou na dovolené."
"Aha, ale proč si byl na mě tak hnusnej?!"
"Občas mám takové chvilky "
"Okej" řekla sem a zasmala se:)
Začal mě líbat (francouzáka:D)
A jeho ruka pomalu zajížděla pod moje triko.
Líbilo se mi to.
Jo, zapoměla jsem říct že my dva jsme měli VIP lístky.
KdŽ jsme dorazili k aréně, byla tam dlouhá fronta.
Aréna byla obrovská!
"Twl, twl já už tam chci!" řekla jsem a on dostal záchvat smíchu:D
Když už na nás přišla, řada vešli jsme do areny, ale byli jsme dost blízko k podiu.
"Ou my got!" pronesla jsem směšně:D
Nechybělo kousek a já omdlela.
Asi za půl hoďky to začalo, všude byla tma a já obdivně čekala až přijdou.
Najednou jsem uviděla jak vchází.
Ti bohové na které jsem už dlou čekala. Jako první šel Oliver, který nesl pochodeň, pak Richard.
Pak jsem uviděla Christopha s vlajkou Rammstein, Christiana s Německou vlajkou a nakonec Till.
Jestli z tohodle jsem malém zkolabovala tak newím co budu dělat až je potkám osobně!
Oliver zapálil dvě "misi" a všude byla tma.
Koncert nemohl začít jinou písni než je Sonne.
Křičela jsem, tančila,natáčela a aa.aww můj nejlepší den v životě!
Během koncertu zazněly " songy" jako jsou Pussy:D (když Till projížděl s velkým penisem) Du hast, Haifisch, Mein Herz brennt (moje nejoblíbenější), Mein Teil, Amerika, Keine Lust, Links 234, Engel, Du riechst So gut, ich Will, Rosenrot,Ohne dich a další!..Bylo to jako ve snu.
Když to skončilo šly jsme do takových dveří kde bylo napsáno "VIP".
Vešli tam asi 20 lidí. Přišlo mi to docela málo..
Byla to obrovská místnost, a pak vešel jejich manažer a řekl nám ať chvíli počkáme.
Po chvíli se otevřeli dveře a v nich byl Till a postupně všichni. Já jsem pomalu oddychovala když se mi do očí podíval Richard všichni se tam postavili a já jak jsem řekla už jsem vážně omdlela.

Tak další!:) Tohle je můj oblíbenej díl:D Lajky, sledko vše potěší!:)

Sen nebo realita?Kde žijí příběhy. Začni objevovat