Dediğim gibi belirli bir yazma günüm yok ama elimden geldiğince hızlı yayınlamaya çalışıyorum. Umarım beğenmişsinizdir . Keyifli okumalar.😊😙
Uyandığımda annem saçlarımla oynayıp beni izliyordu. Onun sıcaklığını o kadar çok özlemiştim ki annem saçlarımla oynarken tekrar uyumak istedim büyüyü bozansa annem oldu.
" Nasıl hissediyorsun ? İstersen bugün okula gitme " dedi aslında ihtiyacım olan şey kafamın dağılmasıydı. Evet okula gitmek istemiyordum fakat evde daha çok kötü olurdum." Anne biraz gezip kafamı dağıtmama ihtiyacım var." dediğimde yine kaşlar çatıldı " yalnızmı?" bilmiyorum benim için korkuyor yalnız ne yaparım diye ama gitmem gerekiyordu. " biliyorum anne şuan biraz daha uyumak istiyorum sonra gitmek" bir şeyler düşünüyordu uzun uzun duvara baktı ve anlıma küçük bir öpücük kondurup gitti. Peki ben uyuyabilecekmiyim? Sanmıyorum.
Yataktan kalkıp camdan dışarıyı izledim.Gökyüzü tüm çıplaklığıyla masmaviyken Güneş ben buradayım dercesine tüm sıcaklığını yayıyordu.
Karşıki evden kıpırdanmalar görünce buraya taşındığımızdan beri karşımızdeki ev boştu ama şu an birilerinin taşındığını içeri taşınan eşyalardan anladım. Tam perdeyi kapatıcaktım ki evden çıkan yağızı görünce donakaldım. Sanırım yeni komşum yağızdı ve bizim eve doğru geliyordu.
Çalan zilin ardından annemin "ırmak yağız geldi seni bekliyor " demesiydi " geliyorum" diyerek odamdan çıktım kapının önünde konuşan annem ve yağız ben gelince bana döndüler yüzüme küçük bir gülümse yerleştirerek " hoşgeldin yağız" dedim oysa " hoşbulduk komşu" demişti.
Annemin " komşu mu?" Diye şaşırmışken bense az önce yukarıda şaşırmıştım. Yağızın " karşıki eve yerleştik te bugün " derken saçlarını eliyle bir tarak misali arkaya attı.
Annem " aaa öylemi hoşgeldiniz,o zaman bu akşam müsayitseniz ailecek size hayırlı oturuna gelmek isteriz. Yağız" ne demek her zaman bekleriz" derken noluya ya bende varım burada ne yemeği birde hayırlı oturuna mı gidecektik ahh olamaz diye geçirdim içimden " sen bunun içinmi geldin buraya" dediğimde annem olan maviş gözlerini bana yöneltti
" Ahh pardon hayır bunun için gelmedim seni çıkaracaktım hem evde oturma hava değişikliği olsun gezeriz biraz. "
Olmaz evdeyim bugün annem dinlenmem gerektiğini söylüyor. Okula da gel-" " A bir dakika kızım sen zaten dışarı çıkmak
istiyordun "
" Ben tek olduğun için dışarı çıkmasına izin vermedim yağız sen varsan yanında problem yok "
"Tabiki gizem teyze kızınızı koruyacağımdan emin olabilirsiniz "
" ben kendimi koruyabilirim " diye çıkıştım.
" Hem ben uyumak istiyorum gel-"
"İtiraz istemiyorum hem sana süprizim var gelmek zorundasın " daha fazla direnemeyip
"Tamam 10 dk ya hazırlanıp geliyorum "
"Dışarıda bekliyorum" dediğinde hızla merdivenleri çıkıp odama girdim.Ne giyecektim ben şimdi bir süre düşündükten sonra siyah kot pantolon üzerine kırmızı tişört siyah deri ceketimi de üzerine giyerek siyah spor nike larımı da ayğıma giydikten sonra saçlarımı da at kuyluğu yapıp aynanın karşısına eçerek kendime baktım gözlerime biraz rimel sürdükten sonra telefonumu ve ihtiyacım kadar parayı da cebime tıkıp aşağı indim.
" Anne ben çıkıyorum " diyerek kapıyı açıp evden çıktım arabaya yaslanmış beni bekleyen yağızın yanına doğru ilerledim, kapımı açıp
"Buyur güzellik " dediğinde yüzümün kızardığını fark ettim tek kelime bile etmeden arabaya bindim.
Arabanın önünden ilerleyerek sürücü koltuğuna bindi arabayı çalıştırdığında radyoyu da açarak ortamın havasını değiştirdi.Yol boyunca sessizce peranın suç benim adlı şarkısını dinlemiştik. Yağızın arada şarkıyı mırıldandığını duyunca acaba en sevdiği şarkı ne diye merak sardı içimi nesini merak ediyorsam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM (Ara Verildi);
Teen Fiction18 yaşımda hiç beklemediğim birinden darbe yedim.Sonuçsa kaçmak oldu taki bir noktaya kadar. O noktadan sonra ben ben olmaktan çıktım ve daha çok dibe battım.Biri vardı beni kurtarabilecek ama o da benim çıkmaz kuyuma düştü. Gecenin büyüsüne kapılı...