( 7- Bölüm ) Sıkıldım ⚘

64 16 9
                                    


Keyifli okumalar⚘⚘

Bölüm şarkısı olarak  yine  pera  dan Veda Busesi

Annemin arka kapıyı açıp
" hadi ırmak gidelim"
demesiyle jipin arkasından bakmayı bırakıp arka koltuğa oturdum annemde ön koltuğa oturdu. Yarım saat süren sessiz bir yolculuğun sonunda eve varmıştık.

Eve girer girmez odama girerek küçük bir duş aldım. Akşam yemeği için aşşağı inerek hazırlanmış yemek masasına oturdum.

Yemek yerken biryandan da bizim hastaneye kaldırıldığımızı duyunca nasıl telaşlandıklarını anlatan annemi dinlemiştim.

Yemekler bittiğinde babamın
" film izliyelimmi nedersiniz hanımlar "
Annemin " mısır patlatırım " demesine karşılık bende
" yanına da portakal suyu o zaman " dedim.

Babamın " süper o zamam bende film seçerim" diyerek yemek masasından kalkarak oturma odasına gitti.

Bende oturduğum yerden kalkarak bardaklara portakal sularını koydum. Oturma odasına giderek koltuğun önünde duran sehpaya bardakları bırakıp kendimi koltuğa attım.

Annemin de " mısırlar hazır " diyerek bardakların ortasına mısır kaselerini bıraktı .ortamızı da babama ayıracak kadar boşluk bırakarak koltuğa oturdu.

Babamın " filmi başlattım" diyerek ortamıza oturdu. İki kolunu da arkaya atarak koltukta yayıldı bende biraz yana kayarak kafamı babamın omzuna yasladım.

Yarım saat geçtikten sonra filmden sıkılmıştım.

Anneme ve babama küçük bir öpücük kondurarak iyi geceler dedim ve odama çıktım.

Benim için iyi bir gecemi olucaktı onu bilmiyordum. Yatağa yatmış duvarı izliyordum uykum olduğu kesinlikle söylenemezdi.

Masamın üzerinde duran telefonumun titremesiyle yatağımdan kalkarak telefonumu aldım.

Bilmediğim bi numarayı görünce cam kenarında olan tekli koltuğa oturup telefonu açtım.

" Alo"  bi iki saniye bekledim ama ses yoktu.

" Siz kimsiniz benimle oyun oynamayın hiç komik değil " dedim. Telefonu kapatıcaktım ki

" pardon yanlış numara lütfen kusura bakmayın " diyen adama " önemli değil " diyerek kapattım.

Oturduğum koltukta dışarının sessiz karanlığını izledim.
Ne kadar koltukta oturduğumu belimin tutulduğunu fark edince anladım.

koltuktan kalkarak yatağıma yattım duvarı izlerken de beni boğan düşüncelere  daldım.

Yağızı düşünüyordum. Çok garipti ama bir şekilde kendimi ona çekiliyormuş gibi hissediyorum. Kötü bir tanışmamız oldu.

Üzerime kahve dökmesiyle başladı herşey.

Sinamadaki hali barda beni koruması ve bıçaklanması aklımdan çıkmıyordu.

Sanki o an benimde bi parçam kopmuş gibiydi. Gözleri kapanınca onu öpmüştüm neden öpmüştüm bilmiyorum ama pişman değildim.

Kendimi salak gibi hissediyorum.
Daha bi kaç gün içinde  tanıştığım insanın hayatımın bu kadar içinde olması ve benim ona bu kadar yakınlaşmam.

Göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamış ya uykusuzluktan ya da çok düşünmekten başım ağrımaya başlamıştı.

Gözlerimi kapatarak yağızla olan düşüncelerimi bir kenara atarak kendimi uykuya teslim ettim.

KÖRDÜĞÜM (Ara Verildi);Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin