🌻 4 🌻

3K 132 17
                                    

Jenže to by nemohl být jeden z nich Jack, kterého jsem vyhnala z domu a potkala v tom obchodě. Drze se ušklíbl a já poznala, že válka začíná.

„Rád tě zase vidím, McCollinsonová." pohodil svou tašku na postel a opět se zahleděl do mých očí.

„Jak jako Mc-?" nechápali kluci vedle Jacka.

„Taky nechápu." přitakala jsem a čekala, co z Jacka vypadne. Nemůžu se prozradit už první den!

„Je to holka, copak to nevidíte?!" křikl po klucích a ukázal na mě.

„Kámo, dobrej vtip." zasmáli se ti dva po tom, co si mě důkladně přeměřili očima. Jack se zhluboka nadechl, asi ho to dost nasralo.

„Souhlasím, kluci. Měl by jsi zajít na oční, než nás tady všechny ojedeš." vstala jsem a prošla kolem nich. Zamířila jsem si to tu ještě omrknout. Chatky nebyly vůbec špatné a ten bazén také ne.

Budu muset popřemýšlet, jak se vyhnu plavání. Mrzí mě to, ne že ne.

Na obdélníkovém hřišti se tyčil basketbalový koš s dvěmi brankami. Jedna větší budova, měla být jídelna a v té druhé měli sídlet vedoucí a ošetřovna, pokud by se někdo zranil nebo onemocněl.

„Hej!" křikl někdo za mnou. Otočila jsem se na dotyčného a ihned poznala, že je to zase on.

„Nečekal bych, že tě tu uvidím." přistoupil ke mně blíž až moc blízko.

„Jsi teplej?," zeptala jsem se ho s odporem. „já totiž ne." dodala jsem a couvla.

Pozvednul nechápavě obočí. Sice jsem holka, ale pro ostatní jsem kluk, tak to pochop kamaráde!

„Prosím??" zeptal se zaraženě.

„Neslyšels? Jestli jsi teplej?, protože já ne! Takže mi uhni z cesty, teplouši a necpi se pro příště tolik na mě!!" křikla jsem po něm a on z tranzu dokonce i uhnul. Nechala jsem ho tam stát a vešla do chatky. Sedla jsem si na postel, když do pokoje vtrhli ti dva kluci, co přišli na pokoj několik minut zpátky s Jackem.

„Čus, nevíš kde je Jack?" zeptali se zároveň.

„Jo. Venku u jídelny. Hele-není on gay?" zeptala jsem se jich. Nemůžu riskovat, že mě všichni odhalí!

„Nevím. Spíš ne- jako, nesvěřil se. Proč?" řekl myslím Lucas.

„Jen tak, že se na mě furt lepí a vůbec se mi to nelíbí. Zkazí mi to pověst." pronesla jsem znechuceně.

„No- když to teď říkáš takhle, tak to zní jinak. Ale já osobně jsem si ničeho nevšim. Jack z nás všech ojel nejvíce holek, pokud vím, ale nikdy nevíš co mu ustřelí v palici.“

„To máš pravdu. No nic kluci, díky, uvidíme se později.“ rozloučila jsem se s nimi.

Popadla jsem mobil a vyťukala bráchovo jméno. Rozklikla jsem náš chat a napsala mu. Začínala jsem mít špatný pocit, i když všechno teprve začalo.

Me: Ahoj, jak to jde? Vše ok? Už jsi dojel?
Patrick: Ahoj, jop, jsem už na místě.
Me: Představ si, je tu Jack 😱.
Patrick: No to mě podrž, co tam dělá??
Me: Nwm.
Patrick: Neříkal něco? Nepoznal tě? Musíš být chytrá, Chloe!
Me: Poznal. Naštěstí se mu kluci vysmáli, když řekl, že jsem holka. Ale bojím se, že to praskne. U něho nikdy nevíš, co udělá a čeho je schopný.
Patrick: Buď opatrná.
Me: Ty taky. Čau
Patrick: Cs

„S kým si to píšeš??" řekl mi někdo ode dveří. Ani jsem si nevšimla, že by někdo přišel - Jack.

„S kým, asi?" pronesla jsem otráveně a najela na mou konverzaci s jednou holkou jménem Lisa. Ani už nevím, kdo to je.

KLUČIČÍ TÁBOR (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat