Arkadaşlar bu bölümü tabletten yazıyorum. Yazım hatası varsa şimdiden özürdilerim. :)
***
"Dün neden mesaj atmadın ?" dedi Berk ben sınıfa girer girmez.
"Çünkü telefonum bozuldu." dedim suratımı asarak.
"Hadi ya benim de seninle bir şey konuşmam lazımdı." dedi
Kalp atışlarımın hızlanmaya başladığını hissediyordum. Benimle ne konuşacaktı ? Benim numaramı birinden bulacak kadar konuşmak istediği önemli şey neydi ? Gereksiz bir heyecan kaplamıştı içimi. Aptal gibi hissettim kendimi. Bu kadar heyecanlanmam gerçekten gereksizdi.
"Şey... Yani istersen şimdi konuşabiliriz."
"Şimdi olmaz , öğle arası okulun karşısındaki kafede hem yemek yeriz hem konuşuruz olur mu ?"
Hayır Berk. Hayır o şekilde gülümsememelisin. Bunu yapmamalısın. Suratımın salak gibi bir hal aldığına eminim.
"Mm... Peki."
Tanrım ! Öğle arası gelene kadar dayanamam ki ben. Acaba ne konuşacak diye kafamda gereksiz hayaller kurarken ilk ders başlamıştı bile.
Güzeel. Coğrafya. Sabah uykumu alamamıştım zaten.
***
"Bize Epirojenez hakkında bilgi vermek ister misin Özlem."
Gerizekalı coğrafyacının cırtlak sesiyle resmen yerimden sıçramıştım. Boş gözlerle hocaya bakarken sınıftan birkaç kıkırdama sesi duymuştum sinirle etrafıma bakındım. Bir insan ancak bu kadar -kibar-uyandırılabilirdi gerçekten.
"Özlem ?" dedi soran gözlerle bana bakarken.
"Mm...Şey...Epirojenez şeydi hocam şey..."
"Özlem kıta oluşumu de geç." diye fısıldayan Sırma'nın sesini duydum.
"Kıta oluşumu hocam." dedim dünyanın en büyük sırrını söyler gibi.
"Bana bilgi vermeni istedim Özlem Epirojenez'in diğer adını söylemeni değil."
"O kıtalar senin götüne gitsin gerizekalı."
Demek istedim. Sadece demek istedim ama diyemedim çünkü yemedi. Ben de yapabileceğim en iyi şeyi yaptım.
Sustum...
***
"Bir ara cidden seninle uğraşmayı bırakmayacağını düşündüm."
"Ben de bir ara cidden beni öldürecegini düşündüm Ayşeciğim." dedim gözlerimi devirerek.
"Hak ettin ama." dedi Merve. "O kadının dersinde uyulmaz."
Siktir git oradan salak. Uyuyan insana öyle muamele yapılır mı hiç ? Hem sen neden şimdi beni sinir edecek şeyler söylüyorsun Merveciğim ? Neyse sakin olmalıyım. Derin bir nefes al Özlem. Şimdi nefesini verbilirsin. Nefesini ver Özlem. Off gerizekalı.Geber.
"Bir gün sen de derste uyuyakalırsan sana bunu hatirlatirim Merve." dedim fazlasıyla sinir bozucu bir gülümseme eşliğinde.
"Neyse neyse sen anlat bakalım dün neler oldu ?" dedi Ayşe heyecanlı bir ses tonuyla Merveye.
"Yine aynı muhabbet."
"Nasıl yani geveleme de anlat şunu." dedi Sırma sabırsızca.
Ben saf saf dinliyordum ne konuşacaklarını.Çok konu dışı kalmıştım.Tabii yeni kız olunca çoğu şeyi sonradan öğreniyorsun.Neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN?
ChickLitÇığlık atmak , haykırmak , bağırmak istediğin zaman hep seni sustururlar. Başını eğmeyip diş gösterdiğinde ise susma sırası onlardadır. Beş yaşına kadar susmuş olan kız artık on beş yaşındadır ve kimse onu susturamayacaktır.