Merhaba şebelekler.Yeni bölümle size mutluluklar.Neyse ithaf isteyen yorum yapabilir. Bu bölümü tabletten yazdım.Ellerim acıyor lağnn jnbjnjn.
Bir de bu bölümü okuyorsanız yorum yapında nasıl olduğunu bileyim değil mii?
İyi okumalarr ^_^
Hala dün olanları düşünüyorum.Nasıl olurda babam beni kafasına göre yüzme kursuna yazdırır ya?
İyice sinirlerim bozuldu zaten.
Dün de babamla evde kıyamet kopardık resmen.Yok neymiş bir yıllık anlaşma yapmış.
Kıçımın anlaşması.
Sen nasıl olurda beni kafana göre yüzme kursuna yazdırırsın be adam? Sana mı soracağım hangi kursa gideceğimi?
Neyse dur bakalım.Belki iyi birşey falan olur.İyi birşey dediğimde tatlı çocukları kast ediyorum.
''Tatlı çocuk olsa bile sana bakmaz Tuğçe.'' dedi iç sesim.
Senin de ağzına sıçayım.İki dakika sussan ölüyorsun zaten demi?
Aslında bir bakıma kursa gitme fikri çok cazip geliyor.Ama bunu en yakın arkadaşımdan öğrenmek hiçte iyi olmadı.
Babam karşıma geçip ''Kızım seni yüzme kursuna yazdıralım mı?'' deseydi belki de bu kadar sinirli olmazdım.
Bunları düşünmekten o kadar çok yorulmuş olacağım ki uyuyakalmışım.
•°°•°°•°°•
Saat:05.21
''Ben bu saatte niye kalktım ya." diye düşünürken telefonum titredi.
Kilidi açtım ve Wattpad'den bildirim gelmiş olduğunu görmemle çığlık attım.
(Tabi sabah sabah ne kadar atabilirsem.)
Evet bende Wattpad kullanıyorum.
Ne var yani?
Bence bulanın alnından öpmeliyim.Çünkü eski (!) sevgilim Yiğit bir keresinde beni öpmeye kalktığında telefonum titremişti.Bende bakmak için hemen telefonuma sarılmıştım.
Artık Yiğit devri sona erdiğine göre telefonuma hergün sarılabilirim.
"Telefona sarılınır mı ya?" diye düşünebilirsiniz.Ama bu benim kendime ait bir özellik.
Ben telefonuma Sıla'ya sarılır gibi sarılıyorum.Bir dakika.Sıla?
Dünden beri konuşmamıştık.
Mesaj atsam cevap verir mi acaba?
"Sabahın beşinde arkadaşına mesaj atan tek gerizekalı sensin herhalde." dedi iç sesim.
Ah!
O da doğru ya. İç sesimin benden daha akıllı olduğunu düşünmeye başladım.
Sabahın beşinde Sıla'ya mesaj atamazdım.Bu yüzden en iyi yaptığım şeyi yaptım.
Evet uyudum.
•°°•°°•°°•
Gözlerimi açtığımda hissetiğim tek şey yüzüme yapışan saçlarımın ıslaklığıydı.
Tek kelimeyle:İĞRENÇÇ!
Hemen yüzümdeki saçları çekip telefonumu elime aldım.
2 mesaj 3 cevapsız arama.
Saate bakmamla ağzım bir karış açıldı.
12.30
Ayı gibi uyumuşum aq.
Mesajlara bakmak için telefonun kilidini açtım.
2 mesajda babamdandı.
Bende Sıla'dan falan zannetmiştim.
"Yarın kursa gidiyorsun anlaştık mı?"
Anlaşmadık.
"Kalktığında beni ara. Bu arada günaydın canım. "
"Aramazsam ne olur lan?" diye bir mesaj atmak istesem bile götüm yemezdi.
Cevapsız aramalar ise biri babam ikisi tanımadığım bir numaraydı.
Tam " Bu kim?" derken telefon çaldı.
Rehberde kayıtlı olmayan birisi arıyordu.
"Aynı numara sanırım" diye düşünürken telefon kapandı.
Neyse ya.
"Yataktan kıçını kaldırmayı düşünüyor musun? " dedi iç sesim.
Gerçekten düşünüyor muydum?
Ne diyorum ben ya?
Yataktan kalkmamla yere düşmem bir oldu.
"Sakar Tuğçe" diyen iç sesimi bir dakikalığına ağzına sıçmaya çağırıyorum.
Ayağıma dolanmış olan örtüyü görmemle telefonum çaldı.
Telefonu yataktan alarak ekrana baktım.
Babam.
"Alo?" dedim atarlı çıkan sesimle.(Ergenlik hormanlarım sağolsun.)
"Uyandın mı kızım?"
Yok baba.Uyanmadım.Töbe töbee.
"Uyandım baba.Birşey mi oldu?" dedim kıçımla gülerek.
"Sadece aramadın da o yüzden merak ettim."
Tam "Neden bahsediyor?" derken sabah attığı mesaj aklıma geldi.
"Özür dilerim baba. Unutmuşum." dedim ayağa kalkarak.
"Tamam.Sorun değil."
"Ne zaman başlayacağım kursa?" dedim kursa gitmeye çok meraklıymışım gibi.
"Yarın başlıyorsun desem?" dediğinde ağzımdan istemsizce "Oha." diye bir kelime çıktı.
"Lan daha dün öğrendim kursa gideceğimi.Çok erken değil mi?" demesemde onun yerine "Bu kadar erken olması gerekiyor mu?" dedim.
Babam ise "Kurs erken başlıyormuş bu sene.Bu yüzden dersleri kaçırmaman için yarın gitmen lazım.Neyse sen gerekli olan eşyalarını hazırla.Eve gelince konuşuruz.Ha bu arada Emre bir hafta evde olmayacak.Arkadaşının yazlığına gideceklermiş.Hadi benim işim var.Evde görüşürüz." dedi ve telefonu suratıma kapattı.
Hala telefonu kulağımda tuttuğumu fark edince sinirden telefonu duvara fırlatasım geldi.
Ama iphone 5S'i duvara fırlatacak kadar aptal değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuğçe
Humor''Şey adın neydi acaba?" dedi eliyle saçlarını karıştırarak. Bir dakika benim adımı mı sordu o? Adımı sordu değil mi? Neydi benim adım? Tuğba mıydı? Yok değildi.Tuana mıydı? Yok o da değildi.Heyecandan adımı unuttum. "Sıçmık." dedim birden. --- Tüm...