Merhabalar!
Öncelikle bölüm gecikmesi için özür dilerim.Normalde çarşamba yazacaktım ama bazı sebeplerden dolayı yazamadım.Dün de ödevlerim vardı.Her neyse siz zaten beni anladınız.
@MelisaMonea ve @aysuyuksek'in hikayelerine bakarsanız sevinirim.
Bölüm şarkısı Magic!-Rude
Multide Yiğit var.(Merak edenler için koydum.)
Son olarak bu bölümü @happynessandill'e ithaf ediyorum.
Hepinize tatlı okumalar^^
'' Benim seninle konuşacak hiçbirşeyim yok.Anladın mı beni?'' dedim sinirli bir sesle.
Yiğit'in ''Tuğçe lütfen beni dinler misin?'' Şu an kapının önündeyim.'' demesiyle oturtuğum yerden fırladım.
Pencereden bakıp Yiğit'i aramaya başladım.
El sallayan birisini görünce, el sallayanın Yiğit olduğunu anladım.
''Yiğit benim seninle konuşacak hiçbirşeyim yok anlamıyor musun?''
''Ama benim seninle konuşmam gereken bir konu var.''
Pencereden Yiğit'i izlemeye devam ettim.
Hala eskisi gibi miydi?
Yoksa çok mu değişmişti?
Bilemiyordum.
İnsanlar çok çabuk değişebilir miydi ki?
Çıkma teklifi ettiği zamanı hatırladım.O zamanlar ne kadar da mutluydum.Çünkü Yiğit'i çıkma teklifi etmeden öncede seviyordum.
''Geçmiş gerçekten de geçmiş.'' diye düşündüm.
''Tamam Yiğit.Benim de sana söylemem gereken birkaç şey var.5 Dakika bekle hemen geliyorum.'' dedim ve telefonu kapattım.
Dolabımdan ince bir hırka alıp üstüme giydim.Telefonu cebime sokma çabalarımdan sonra saçımı yeniden topuz yapıp odadan çıktım.
Merdivenlerden indiğimi gören Sevim teyze''Merhaba canım.Dışarı mı çıkıyordun? Yemek yeriz diye düşünmüştüm.'' dedi gülümseyerek.
''Hı, evet şey.Arkadaşım dışarıda bekliyor.Dışarıda bir şeyler yerim ben.'' dedim karnımın gurultusun bastırmaya çalışarak.
Benim karnım da niye hemen gurulduyor ki?
Gülümsemeye devam ederek ''İyi tamam o zaman.Görüşürüz.'' dedi ve mutfağa gitti.
''Görüşmek üzere.''diye mırıldanıp evden çıktım.
Hızlı hızlı yürürken birinin bir anda önüme çıkmasıyla kafalarımızın birbirine çarpması bir oldu.
''Yavaş be öküz.'' dedim alnımı ovarak.
''Asıl sana yavaş be.'' diyen birisinin sesinin çok tanıdık olduğunu fark ettim.
''Umut?'' dedim alnımı ovmaya devam ederek.
''Yok canım.Benim adım bundan sonra öküz.'' dedi gözlerini devirerek.
''Salak mısın?'' bakışı atıp ''Senin ne işin var burada?'' dedim.
''Evim burada Tuğçe.'' dedi ve kızaran alnını ovdu.İster istemez gülümsedim.
''Neye gülüyorsun?'' demesiyle kahkayı bastım.
''Alnın ahahhah kızarmış ahaahaha.'' dedim gülmeme devam ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuğçe
Umorismo''Şey adın neydi acaba?" dedi eliyle saçlarını karıştırarak. Bir dakika benim adımı mı sordu o? Adımı sordu değil mi? Neydi benim adım? Tuğba mıydı? Yok değildi.Tuana mıydı? Yok o da değildi.Heyecandan adımı unuttum. "Sıçmık." dedim birden. --- Tüm...