Öküz Umut

9K 942 250
                                    

Merhabalar!

Öncelikle anlayışınız için çok teşekkür ederim.Yaptığınız yorumlar beni çok mutlu etti.Bu kadar tatlı okuyuculara sahip olduğum için gerçekten çok mutluyum.Artık kimsenin dediği şeyleri kafama takmayacağım.

Her neyse size söylemem gereken birkaç şey var.

1)Tuğçe'ye parodi hesabı açılmıştı.Tuğçe okuyucuları olarak takip ederseniz sevinirim.Linki profilimde var.

2)Bir de hikaye için çalışma yapanlar falan varsa bana mesaj atabilirler.Yaptığınız çalışmaları her bölümde yayınlamayı düşünüyorum.

3)Bu bölüm için yorumlarınız çok önemli.Bu yüzden yorum sınırı falan koymayacağım ama oy veren herkesin yorum yapmasını rica ediyorum.Böylece hikayemin beğenilip beğenilmediğini anlayabilirim.

Bölüm şarkısı;Bridgit Mendler-Ready Or Not

Son olarak bu bölümü @_hihaho_'ya ithaf ediyorum.

İyi okumalar^^

Aynanın karşısında ''Ready or not.'' diye şarkı söylerken-sesimin iğrençliğinden bahsetmek bile istemiyorum-odanın kapısı açıldı.

Gelenin kapısız köyden geldiğini düşünürek arkamı döndüm.

Gelenin Umut olduğunu görünce gözlerimi devirerek''Kapı diye birşey var görmüyor musun?'' dedim.

Bir süre kapıya bakıp''Yoo, kapıyı görüyorum.'' dedi.

Dayanamayıp'' Egonu mu tatmin ediyorsun? Ya da tatmin ettiğini mi zannediyorsun?''dedim.

Yüzündeki gülümse bir anda kayboldu.

''Böyle göt gibi kalırsın.'' diye düşünürek gülümsedim.

Umut'' Sen sesinin güzel olduğunu mu zannediyorsun? Ya da düşündüğünü zannediyorsun?'' diyince göt gibi kalanın Umut değil de ben olduğumu anladım.

''Çocuk sana resmen kapak soktu ya.'' dedi iç sesim.

Zach'in -Kuzen hikayesindeki sevgilim-İrem'e yaptığı piç smile gülümsemesini Umut'ta görünce ''Ben şok,ben iptal,ben wefad.'' gibi cümleler aklımdan geçti.

Umut Zach'in yaptığı piç smile gülümsemesini nereden biliyor lan?

Yoksa Umut Kuzen hikayesini mi okudu?

''Umut sen Wattpad mi kullanıyorsun?'' dedim göt gibi kalmanın sersemliğiyle.

Sorduğum soruyu beklemiyormuş gibi gözlerini büyüttü.

''Ne alaka şimdi?''

''Kuzen hikayesini mi okuyorsun?''

''Tuğçe Kuzen ne Wattpad ne? Ben hiçbirşey anlamadım.''

Nefesimi dışarı verip ''Oh be.Okumuyorsun çok şükür.'' dedim.

Gözlerini devirip ''Ben sana birşey söylemek için gelmiştim.'' dedi.

''Nöy söylemek için gelmiştin? Pardon ne diyecektim.Ağzımdan kaçtı.''

Nöy ne Tuğçe,nöy?

Tabi her ergenin yazdığı tweetleri okursan olacağı budur.

İç ses sen bir shot up.

''Hani dün bir kızla tanışmıştık ya?''

''Sen o kızla tanıştın ama ben tanışmadım.Ayrıca kız senin içine düşmekten başka birşey yapmıyordu.Senin de ondan farkın yoktu ya neyse.''

TuğçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin