Merhaba jelibonlarım.Açıklama her zaman ki gibi sonda.
Bu bölümü MANYAKK_'a ithaf ediyorum.Seviliyorsun beybisi.
Multide Umut'un aldığı elbise var.
Neyse size iyi okumalar ^^
Yatakta gözlerimi kapatıp ''Oh oh oh.I really don't care.'' diye mırıldanırken birisinin kulaklığımı kulağımdan çıkarmasıyla irkildim.
''Napıyon lan sen?'' demeye hazırlanmışken gözlerimi açmamla Umut'un annesini görmem bir olunca diyeceğim şeyi diyemedim.
Kadına bir de ''Fazla ergen'' imajı vermek istemiyordum.
Bana gülümseyip ''Tuğçecim baban beni aradı. Konuşmak ister misin?'' dedi.
İsminin Sevim olduğunu öğrendiğimde ''Anasına bak oğluna bakma.'' gibi bir espri uydurmuştum.
Bir Umut'a bakıyorum bir de Sevim Teyze'ye.Birisinden ego diğerinden sevimlilik fışkırıyor.
Gülümseyip ''Olur.'' dedim.
Elinde tuttuğu telefonu bana verdi.Gülümseyip alırken ''Teşekkür ederim.'' dedim.
Cici kız mode =On
Gülümseme karşılık verip ''En iyisi ben çıkayım da rahat rahat konuş.'' dedi ve odadan çıktı.
Umut keşke bu özelliğini annesinden alsaydı ama nerede?
Anca rüyamda görürüm zaten ben egosuz Umut'u.
Şarkıyı durdurup elimdeki telefona bakarak derin bir nefes aldım.
Telefonu kulağıma tutup ''Alo?'' dedim.
''Tuğçe iyi misin?'' diye bir ses duyunca gözyaşlarım akmaya başladı.
Ağlamak en büyük hobim oldu sanırım.
Her ne kadar babama kızgın olsamda onu özlemiştim.
''Ben iyiyim.Sen nasılsın?'' dedim gözlerimi silerek.
''Ben de iyiyim.Nasıl alıştın mı?'' dedi.Sesindeki özlem çok belli oluyordu.
Ne alışması be?
Umut'un egosuna mı yoksa Sevim Teyzenin sevimliliğine mi?
İkisine de alışamadım sanırım.
Babam''Tuğçe orada mısın?'' diyince ''Hıhı.Evet alıştım ben alıştım.'' gini saçma sapan bir cümle ağzımdan çıktı.
''He Tuğçe he ondan.'' diyen iç sesimi duymamazlıktan gelip ''Ee baba sen ne yapıyorsun?'' dedim.
Konu değiştirme çabaları mode=On
Gülerek ''Tuğçe ne yaptığını biliyorum.'' dedi.
Konu değiştirdiğimi anladı kesin.
Anlamamazlıktan gelip''Ne yapıyormuşum?'' dedim.
''Konuyu değiştirmeye çalışıyorsun.'' diyince ''Yok canım.Ne konu değpiştirmesi? Hal hatır soruyordum sadece.'' dedim.
''Tamam canım.Şaka yapıyordum.'' dedi gülerek.
Gülümseyip ''Ee Emre ne zaman gelecek baba?'' dedim.
Bücür kardeşimle ne kadar çok kavga etsemde onu bile özlemiştim.
Babam''Daha dün telefonda konuştuk.Arkadaşı varya Cem onların yazlığında bir ay daha kalabilirmiş.Yani anlayacağın Umut'ların evinde tek kalacaksın.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuğçe
Humor''Şey adın neydi acaba?" dedi eliyle saçlarını karıştırarak. Bir dakika benim adımı mı sordu o? Adımı sordu değil mi? Neydi benim adım? Tuğba mıydı? Yok değildi.Tuana mıydı? Yok o da değildi.Heyecandan adımı unuttum. "Sıçmık." dedim birden. --- Tüm...