Hello!

4.4K 336 152
                                    

Merhabalar!

Öncelikle hepinizden çok özür diliyorum. Ocak ayından beri yeni bölüm yazmadığım için.(daha doğrusu yazamadığım için) Ailevi nedenlerden ve okul değişikliği yüzünden yazamadım. O kadar çok yazmak istedim ki anlatamam. Çoğu kişi zaten yaşadığım olayları biliyor. Onlara da zor günlerimde bana yanımda olduklarını hissettirdikleri için teşekkür ederim.

Size kendimi affetirmek için yapmak istedim. İstanbul'da olan okuyucularım bir gün benimle tanışmaya var mısınız? Bu paragrafa gelmek isteyenler"ben" yazabilir. Küçük bir buluşma olacak haberiniz olsun. Ben de sizinle tanışacağım için çok mutluyum. Buluşma tarihini daha belirlemedim henüz. Demeyi o kadar çok isterdim kii... Kısacası qandırdım puhahahahahaha. İnşallah buluşacağımız günlerde gelecek.

Multide Max var.(Yeni karakter ayy götünü ısırırım çok tatlı)

Bölüm şarkısı:David Guetta feat Nicki Minaj- Hey Mama(Bu sıralar en çok dinlediğim şarkılardan birisi)

Ve evet! Yeniden upuzun bir bölüm ile karşınızdayım. Ayy nasıl da özlemişim.

Bu bölüm en çok yorum atan gokcenicolas'a ithaf edilmiştir.(28 yorumu üşenmeden attın.İyi misin yavrum? ssdsd)

Hepinize tatlı okumalar ^^

Babamın sesindeki endişe yüzünden korktuğum için" Yaşasın!!" diye bağırdım.

Babam gülerek" Bir an hiç sevinmeyeceksin sanmıştım." dedi.

" Yok baba ya. O kadar çok sevindim ki odayı turluyorum şu an."

Küçük beyaz yalanımı da söyledikten sonra babam "Birkaç gün daha orada kal. Ben Sevim'e haber veririm." dedi. Ve ekledi " Neyse canım artık kapatmam lazım. Umut'a selamımı söylersin. Hadi görüşürüz. Kendine dikkat et."

" Görüşürüz baba sende kendine çok dikkat et." dedim ve telefonu kapattım.

Sonra da" Umutttt!!!" diye bağırdım.

Odadan çıkarken Umut" Ne var Tuğçe?!!" diye bağırdı.Sesi tuvaletten geliyordu.

Ayyy kabız mı oldu acaba?

Tuvaletin kapısının önünde dikilerek " Hadi çıkalım. " dedim.

Umut bağırarak" Nereye çıkalım?" dedi. Bu sırada da tuvaleten çıktı. Nihayet üstüne birşey giymişti.

" Vay Umut espri yapar mıydın ya sen?"

"Senin yanında dura dura ben de yapar oldum artık."

" Tamam, tamam" diyince kapı çaldı.

Hemen "Ben bakarım. Sen hazırsın değil mi?" dedim.

Oflayarak " Hazırım işte görmüyor musun?" dedi.

Umut'a dil çıkartıp merdivenlerden aşağı indim. Hızlıca kapıyı açıp gelene baktım.

Cem'le Merve'yi görmemle hemen "Hoşgeldiniz." dedim.İkisi sadece güldü ama Cem içeri geçerken Merve bana sarıldı." Ayy seni çok özlemişim." dedi ve sarılmayı bıraktık."Bende seni." dedim kendimi şaşırtacak bir şekilde.

Oha lan.

Merve bana sarıldı.

Bizim Merve.

TuğçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin