Mesaj

10.2K 1K 210
                                    

Merhaba jelibonlarım.

Bu bölümü @aysenur571'e ithaf ediyorum.Sondaki açıklamayı herkes okusun.

Bölüm şarkısı;Taylor Swift-Shake It Off(En sevdiğim şarkı)

@stawes adlı kullanıcının hikayesine bakarsanız sevinirim.

NOT:Yorum yapmanız rica edilir.

İyi okumalar ^^

Telefonumun zil sesiyle muhteşem uykumdan uyandım.Gözlerimi kırpıştırıp telefonu elime aldım.

Arayan Sıla'ydı.

Gülümseyerek telefonu açmıştım ki''Sayın abonemiz.Bu bir ödemeli aramadır.'' diyen kadın sesini duyana kadar gülümsemem kayboldu.

İnsan arkadaşını ödemeli arar mı ya?

Rehberden Sıla'nın ismini bulup aradım.Hemen açtı.

''Günaydın.'' dedi bağırarak.

Telefonu kulağımdan kısa bir süre uzaklaştırıp tekrar kulağıma tuttum.

Sıla'nın cırtlak bir sese sahip olması gerekiyor muydu gerçekten?

''Niye bağırıyorsun kızım ya?'' dedim sinirle.

''Bağırırım tabi.Kaç haftadır aramıyorsun beni? Ölsek haberin bile olmayacak.'' dedi.

Haksız da sayılmazdı.Sıla'yı en son bize kahvaltıya geldiğinde görmüştüm.Ondan sonra hiç konuşmamıştık.

''Ama sende arayabilirdin?'' dedim.

''Hemen de bahane bul zaten.'' dedi iç sesim.

Boşver, bahanelerden kim ölmüş?

''Tuğçe annem Tl yüklememe izin vermiyor.Ne gerek var diyip duruyor.Sadece mesaj hakkım var.Az önce de seni ödemeli aradım zaten.Hem benim sebebim var.Sen niye beni aramadın?'' dedi.

Tehlikeli soruyu sormuştu işte.

Sen niye beni aramadın?

Ne diyecektim şimdi ben?

''Umut'la vakit geçirmekten seni arayamadım.'' mı diyecektim?

Diyemezdim böyle birşeyi.

Sıla sürekli Umut'la ilgili soru sorardı.

Bahane bul Tuğçe, bahane.

İç sesim ''Doğruyu söyle.O senin en yakın arkadaşın.'' dedi.

İç sesimin haklı olduğunu düşünüp ''Sıla bak sana herşeyi anlatacağımAma beni dinleyeceksin.Tamam mı?'' dedim.

Bu kadar ciddi bir ses tonuyla konuşmam beni bile şaşırmışttı.

Sıla da önemli birşey söyleyeceğimi anlamış olacak ki''Tamam.Seni dinliyorum.Ama unutma bu ayki fatura sana girecek.''dedi.

''Ben faturaya gireceğim.''demeyi çok isterdim ama ciddi olmam lazım.

Bu yüzden onun yerine ''Fatura bana girmeyecek Sıla.Faturayı babam ödüyor.'' dedim.

Birşey demesine izin vermeden ''Anlatmaya başlıyorum.Sakın lafımı bölme.'' dedim ve Umut'la tanışmamızdan Yiğit ve Elçin'e kadar herşeyi anlattım.

Sıla da ara sıra ''Sıçmık mı ahaaha,yuh,çüş ayı.'' gibi kelimeleri ağzından kaçırsa da anlatmak içimi rahatlatmıştı.

Telefonda''Kimle konuşuyorsun sen yarım saattir?'' diye bir ses duyunca ''Neyse Sıla sonra konuşuruz.Öptüm canım.'' dedim.

TuğçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin