Beklenmeyen Teklif

8.8K 825 279
                                    

Merhabalar!

 Biliyorum beni çok özlediniz(Söylemenize gerek yok hani).Bende sizi çok özledim.Uzun bir zamandır yeni bölüm yazamıyordum.Nedenini söylemiştim zaten size.Ders notlarım hala kötü ama öncekiler kadar değil.Sınıfta kalma korkusuyla çalıştım, çalıştım sonunda notlarımın bir kısmını da olsa düzelttim.

Vee bu güzel haberle size yeni bölüm yazdım.Artık bir yorumunuzu alırım.(Yazar burada yorum yapmayanları pıçahlayacağını anlatmaya çalıştı.Ama pek beceremedi gibi)

Bana göre bu bölüm Tuğçe'nin hayatında çok büyük değişiklikler olacağını düşündüğüm bir bölüm oldu.

Bir de şey acaba yeni hikayeme de bakar mısınız? Adı ''Bir İnek Meselesi''.Bu hikayede mizah ağırlıklı olacak.Merak etmeyin Tuğçe'yi yazmamazlık yapmayacağım.Yeni hikayeme yazın başlamayı düşünüyorum.Hatta birkaç bölümü bile hazır.

Bölüm şarkısı; Avril Lavigne-Rock N Roll(Evet bende Black Stars'ım)

Bu bölümü@22Ela22'ye ithaf ediyorum.(İthaf isteyenler yorum yapabilir mi?)

@MonsterrLovatic ve @yarenyarasirr adlı kullanıcılarının hikayelerine bakarsanız sevinirim.

Hepinize tatlı okumalar^^

''H-hiç.'' dedim kekeleyerek.

Merve'de sessizce mısır paketlerinden mısırı boşaltmaya devam etti.

Umut'' Yine yalan söylüyorsun ama bu sefer kurcalamayacağım.'' dedi ve ekledi ''Biraz hızlı olun.''

''Tamam.'' diyerek gülümsedim.

Umut mutfaktan çıktıktan sonra tuttuğum nefesimi dışarı verdim.

''Acaba konuştuklarımızı duydu mu?'' düşüncesiyle Merve'ye baktım.

Bana bakıp''Sence birşey duymuş mudur?'' dedi.

Emin olmadığımı belirten bir bakış atarak''Bilmiyorum.'' dedim.

Dudağını ısırıp''İnşallah duymamıştır.'' dedi.

Tezgahın üstündeki mısır paketlerinden birini alıp açtıktan sonra''Duymamıştır merak etme.'' dedim.

Mısır kaplarından birisini alıp''Hadi gidelim.'' dedi.

Bende tezgahta kalan mısır kabını alıp Merve'ye gülümsedim.

Bana bakıp gamzelerini göstererek gülümsedi.

---

''Tuğçe mısır kabını bana da uzatır mısın?''

Elimdeki mısır kabını Cem'den uzaklaştırıp''Ama sen çok yedin.Artık yemesen de olur.'' dedim.

Gözlerini devirip''Ne alaka? Lokmalarımı mı sayıyorsun sen?'' dedi.

''Sus artık.Filmi izleyemiyorum senin yüzünden.''

 Cem oflayarak filmi izlemeye devam etti.Birkaç dakika geçtikten sonra zilin çalmasıyla oturduğum yerden zıpladım.

Umut filmi durdurup''Ben bakarım.'' dedi.Oturduğu yerden kalkıp kapıya yöneldi.

Bende Cem'e bakıp gülümsedim.Cem'se bana bakıp gözlerini devirdi.

Kaşlarımı çattım.

''Ne oldu SivilCem?''

''Birşey olmadı Tuğçe''

TuğçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin