POV Lynn
"Wow! Lynn! Am! Lil gaat er wel echt voor!" Juul wijst lachend naar Lily en de jongen. "Gelijk heeft ze. Het is beter als ze Liam niet leuk vind." Zegt Amber. Ik zucht. "Girls, ik denk dat Liam serieuzer met haar is dan met alle andere meiden." Neem ik het voor hem op. Ik denk het ook echt. "Ik weet niet hoor. Het zal lullig voor haar zijn als ze 1 van haar slachtoffers word." Zegt Amber twijfelend. "Kom op meiden! Liam heeft bijna nooit een meisje aan ons laten zien, alleen die gekke Noor. Wat vind jij ervan Juul?" Ik zie haar nadenken. "Ik weet het nog niet, het kan 2 kanten op gaan." Daar hebben we dus ook veel aan...POV Lily
Ik heb gewoon ontdekt wie hij is. Vroeger, op de basisschool hadden we zo'n jeugdliefde. Ons plan was om later te gaan trouwen, maar na de eindmusical van groep 8 hebben we elkaar nooit meer gezien. Thijs. Thijs Berghof. Zijn ouders waren altijd al rijk, maar dat hij gewoon een gast was bij de koninklijke familie verbaasd me dan weer wel.We zijn gaan dansen nog en hebben wat gedronken. Dat was duidelijk te merken. "Lily, wij gaan, moeten we je thuisbrengen?" Vraagt Julia. Thuisbrengen? Wat een gekken, het is net zo gezellig. "Neeeee!" Ik trek Julia mee aan haar pols en begin te zingen. "Blijf bij mij, ga niet weg!" Uiteindelijk staan er heel veel mensen om mij heen. "Lily je bent echt dronken, kom maar gewoon met ons mee." Lacht Amber. Ik ga echt nog niet mee, hoor. "Nou verlaat me dan maar, maar ik ga niet mee." Zeg ik een beetje onaardig. Lynn zucht. "Laat haar maar dan."
De meiden lopen weg, hoe gemeen. Ach boeien, ik ben toch nog met Thijs hier. Hij is zo lief. Ik loop naar de bar en bestel nog een drankje. Ik neem een slokje en voel de drank naar mijn hoofd gaan. "Lily." Hoor ik vanachter. Ik heb geen idee wie het is en ik kijk dan ook niet om. Thijs en ik blijven gezellig verder dansen. "Lily Adams!" Alweer hoor ik mijn naam. Deze keer wat minder aardig. Ik besluit me toch maar om te draaien, maar ik val bijna om. "Hey Liam,-..." Met grote ogen kijk ik hem aan.
"...-Waarom heb je me nooit verteld over je tweelingbroer?" Hik ik. Er staan 2 Liams naast elkaar. Hij zucht luid en kijkt me geïrriteerd aan. "We gaan." Ik ga naast Thijs staan.
"Nee! Ik blijf bij Thijs, toch Thijs?"Hij kijkt zenuwachtig naar Liam. "Ehm... Nou... Misschien... Ik ehm." Stottert hij.
"Lily nu!" Liam pakt mijn pols vast. Flauw hoor. Ik had het net zo gezellig hier. Mijn drankje is nog niet eens op. Dreigend kijkt Liam me aan. "NU! Lily! Ik meen het!" Tss...
Ik zwaai naar Thijs. "Doeggg!"
We zitten in Liam's Maserati en ik klik mijn gordel vast. Het is erg stil. "Hoe wist je waar ik was?" Vraag ik hem uiteindelijk.
"Lynn heeft me geappt." Vertelt hij. Ja dus? Geen reden om mij te stalken toch.
"Waarom was je met die Thijs?" Ik heb geen zin om hier op te antwoorden. De rest van de rit naar huis negeer ik hem.
POV Liam
Ik heb Lily opgehaald en ze heeft duidelijk een slokje te veel op. Wat moet ze nou met die Thijs?
Je bent jaloers .
Echt niet.
Wel. Waarom boeit het je anders?
Het boeit me niet.
Het boeit je wel.Stop gewoon! Ik haat het als ik 2 stemmen in mijn hoofd heb.
"Lily, we zijn thuis." Meld ik haar. Ze stapt niet uit en staart nog steeds recht vooruit. "Lily?" Nog steeds geen reactie. Hopeloos dit. Ik loop naar haar deur en doe hem open. Nog steeds blijft ze zitten. Ik zucht diep.
Ik klik haar riem los en pak haar pols beet. Nu trek ik haar er gewoon uit. Ze stribbelt een beetje tegen en loopt dan zelf mee. Nog steeds spreekt ze geen woord uit. Met haar armen over elkaar loopt ze gewoon boos vooruit te kijken. Ik begin er om te lachen."Wat is er zo grappig?" Vraagt ze behoorlijk chagrijnig.
"Je doet zo boos en het ziet er geweldig uit." Haar blik staat nog steeds hetzelfde. "Kom, ga naar bed."
Een grijns staat op haar gezicht. "Eerst moet je me pakken!" Met die woorden rent ze hard weg.
"Lily! Ik krijg je toch wel!" Snel ren ik achter haar aan. Ze is de hoek omgegaan en ik kijk even waar ze is. Links? Nee. Rechts? Ja, daar is ze. Ik trek een sprintje en ze kijkt achterom. Ondeugend steekt ze haar tong uit. Haar gezicht betrekt wanneer ze ziet dat ik al vlak achter haar zit. Ineens struikelt ze, maar ze staat meteen weer op. Voordat ze weer weg kan rennen pak ik haar.
"Nu heb ik je toch echt mooi te pakken, Prinses." Zeg ik haar met een grijns en druk haar zachtjes tegen de muur. Uiteindelijk drukt ze haar lippen tegen de mijne aan. Ik ga er meteen in mee. Oh god, dit is geweldig. Uiteindelijk til ik haar in bruidsstijl op en neem haar mee naar mijn kamer.
Terwijl we samen in mijn bed liggen druk ik mijn lippen nog een keer zachtjes tegen die van Lily. Ze passen als puzzelstukjes perfect in elkaar. Wanneer de kus verbroken word draait ze zich om. "Goodnight Liam."
"Goodnight prinses." Een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Zo val ik vredig in slaap.
Een heel kort hoofdstukje dit keer.
Niemand reageert en stemt hier echt op. Het zal wel fijn zijn, want dan weet ik of jullie het leuk vinden of niet.
Wie zijn jullie?
#TeamThijs
#TeamLiamXoxo, D
JE LEEST
My bad Prince
Teen FictionStel je voor, je bent 17 en gaat werken in het koninklijk paleis. Je hebt er veel zin in, maar wanneer je aankomt is het een levende hel, dankzij die irritante prins. Lily maakt dit dus mee. Komt ze nog van hem af en wat gaat er gebeuren? ...