POV Lily
Rustig zit ik op mijn kamer. Het bal is al gestart en ik ben nu vrij. Ik ga op bed zitten en besluit om Evy en Lotte even te bellen. Ik mis ze eigenlijk wel heel erg nu, maar gelukkig ga ik alweer bijna naar huis en kan ik ze snel weer zien. Ik heb hier wel een hele leuke tijd gehad, maar nu met dit hele drama voel ik me ook wel weer alleen.
Plotseling wordt er op de deur geklopt. Ik loop naar de deur toe en open hem. "Oh ehm hey Dexx." Met een lach staat hij in de deuropening.
"Hey Lily, we zouden nog praten."
"Maar Dexx, je zou nu op het bal moeten zijn." Hij glimlacht naar me en kijkt even mijn kamer rond. Ik zie aan zijn hoofd dat hij iets van plan is. Hij pakt zijn telefoon uit zijn zak, begint iemand te facetimen en geeft de telefoon dan aan mij.
"Oh my god, hey Emma!" Ik ben blij haar te zien, maar vragend kijk ik Dexx aan.
"Ik zal inderdaad op het bal moeten zijn Lily, maar jij ook!" Ik glimlach vaag naar hem. "Nou go! Ga die kast in en kleed je om! Ik wacht wel in de gang." Dexx geeft me een duwtje richting de kast en zodra hij weg is laat ik Emma alles zien wat ik in mijn kast heb. Uiteindelijk zijn we het eens over een mooie jurk die ik ooit van haar heb gekregen, maar nooit aan heb gehad. Die dag waren we naar een winkel geweest waar de prijzen mega duur waren. Ik zou daar nooit een jurk kunnen betalen. Ze gaf me toen een jurk cadeau en zei dat ik die moest bewaren voor een speciale gelegenheid. We waren het er beide mee eens dat dit een speciale gelegenheid was. Ik deed mijn haar snel goed en trok er nog wat hakken bij onder aan en was toen klaar om te gaan.
"Je ziet er goed uit Lil." Dexx kijkt me even aan. "Kom mee." Zegt hij dan. Samen lopen we in de gang. Als we uiteindelijk langs Liam's kamer komen stopt Dexx met lopen. "Ik ga Liam even halen." Ik knik en wacht buiten de deur terwijl Dexx naar binnen gaat.
POV LIAM
Ik zit 'm helemaal te spacen, komt Dexx ineens binnen. "Liam, waarom zie je er zo uit?" Vragend kijk ik hem aan. "Het bal is al begonnen en jij zit hier rustig in een spijkerbroek met een leren jack. En...," hij kijkt me even aan, "heb je geblowd?" Ik knik rustig en laat het jointje in m'n handen zien.
"Liam, waarom?" Hoor ik de stem van Lily vragen. Ze is naast Dexx gaan staan.
"Ik laat jullie twee wel even alleen." En met die woorden loopt m'n broer weg.
"Wat doe je met je leven?! Twee dagen geleden heb ik het uitgemaakt, gelijk daarna neuk je twee andere chicks en nu zit je te blowen! Wat ben je aan t doen?" Ik kan niet echt peilen hoe ze zich voelt. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk haar met een doordringende blik aan. Nadat ik opsta van mijn stoel loop ik langzaam naar haar toe en nog steeds staar ik ik diep in haar ogen. Verstijfd blijft ze staan en kijkt me me aan. Als ik nog maar zo'n drie meter van haar af sta zet ze elke stap die ik vooruit zet achteruit. Ze raakt de muur. Haar ogen worden groot. Ik zet mijn handen tegen de muur, ze kan geen kant meer op. Ik kijk naar haar lippen en dan weer terug naar haar ogen. Voordat ik het weet zitten haar lippen op de mijne. Ik knijp in haar kont en dr mond gaat een stukje open. Ik steek m'n tong naar binnen en onze zoen word steeds heftiger. Zonder onze zoen te verbreken til ik haar op. Ze slaat haar benen op me heen ik loop met haar naar m'n bed. Ik leg haar neer en ga boven haar hangen. Al snel liggen al onze kleren op de grond...
JE LEEST
My bad Prince
Roman pour AdolescentsStel je voor, je bent 17 en gaat werken in het koninklijk paleis. Je hebt er veel zin in, maar wanneer je aankomt is het een levende hel, dankzij die irritante prins. Lily maakt dit dus mee. Komt ze nog van hem af en wat gaat er gebeuren? ...