POV LILY
Nadat Liam en ik gisteravond seks hebben gehad heb ik hem niet meer gezien. Hij was vanochtend al vroeg weg en de rest van de dag is hij weggebleven. Ik ben naar Dexx gegaan en hij wist ook niet waar Liam was. We hebben een tijdje gepraat en het was erg fijn. Dexx is een hele lieve jongen en ik ben blij dat hij er voor me is. Het is best bijzonder dat hij een broer is van Liam. Ze zijn allebei zo verschillend. Liam is de badboy en Dexx de goodguy. Het is nu al avond en ik zit op mijn kamer. Ik besluit om even een rondje door de grote paleistuin te gaan lopen.
Als ik al 10 minuten in de tuin ben zie ik ineens iemand lopen. Ik kijk goed en zie dat het Liam is. Hij heeft me al de hele dag genegeerd en ik snap er niks van. Ik dacht dat het misschien weer goed tussen ons zat na gisteravond, maar volgens mij betekende de seks helemaal niks voor hem. Om eerlijk te zijn kwetst dat me wel. Ik weet dat ik degene ben die het uitgemaakt heeft, maar ik ben nog niet over hem heen. Misschien heb ik het ook wel iets te snel uitgemaakt. Ik was gewoon zo boos om wat hij zei en dat hij me achterliet. Weet je wat, ik ga hem achterna. Ik moet weten wie of wat er veel belangrijker is dan mij.
Voorzichtig achtervolg ik hem. Hij mag me niet zien, dat zou alles verpesten. Hij loopt zo ver dat we uiteindelijk in een bos zijn. Midden in het bos staat er iemand, het is een meisje. Liam loopt naar haar toe. Hij fluistert iets in haar oor en dan kijken ze allebei om zich heen. Snel buk ik. Als ze zien dat er niemand is, lopen ze samen weg. Oke what the fuck, is dit een geheime date in het bos? Daarom negeerde hij me dus, er is nog een ander meisje...
Nadat ze nog ongeveer 5 minuten hebben gelopen komen ze aan bij een auto. Het is donker, dus ik kan niet goed zien wat voor een auto, maar hij is duidelijk duur. Ze kijken nog een keer om zich heen en stappen dan samen in. Gelijk rijden ze weg. Fijn dit, nu zit ik helemaal in mijn eentje in een donker bos en ik heb geen idee meer hoe ik terug moet. Als ik op m'n telefoon kijk zie ik dat ik geen bereik heb. Great. Dit wordt een leuke nacht.
Na anderhalf uur gelopen te hebben neem ik even een pauze. Ik ga tegen een boom aan zitten en sluit even mijn ogen.
Shit, ik was in slaap gevallen. Hoelaat is het? Ik kijk op mijn telefoon en het is al 04:30. Nog steeds een beetje slaperig besluit ik om verder te lopen. Na zo'n 2 uur ben ik eindelijk in het paleis. Over een half uur moet ik alweer werken. Snel loop ik richting mijn kamer. Als ik de hoek om loop bots ik tegen iemand aan. Ik kijk omhoog en zie Liam staan. "Sorry." Mompel ik geïrriteerd en loop dan snel weg. Na een snelle douche kleed ik me aan en begin met werken. Ik ben vanmiddag om 17:00 klaar met werken en daarna wil eigenlijk even naar de stad om cadeautjes te kopen voor Evy en Lotte.
Eindelijk is het 17:00. Vandaag was een zware dag, aangezien ik de hele nacht in het bos ben geweest was m'n energie niet top. En er moest precies vandaag ook echt heel veel gedaan worden. Als ik net klaar ben met omkleden wordt er op de deur geklopt. Ik loop er naar toe en wanneer ik de deur open word ik heel erg blij. "Oh my god Emma! Wat doe je hier?" Ik geef haar een knuffel.
"Morgen is je laatste dag hier toch? Ik kom je uitzwaaien!" Een glimlach ontstaat op mijn gezicht, want hoe lief is dit. We zijn samen naar de stad geweest en hebben daarna de halve nacht gekletst over van alles en nog wat. Ik vertelde haar over de ruzie met Liam en over hoe het uitging en we vervolgens hebben geneukt om me daarna weer in de steek te laten en naar een ander meisje te gaan. Ze zei dat hij ook echt een klootzak is, maar dat ik hem een kans moet geven. Hij heeft geen makkelijke jeugd gehad zei ze. Ze is nu al de tweede die me dat heeft verteld. Dexx zei dat ook toen hij me ophaalde bij Tom.
~
Nu ik het laatste gesprek bij de koning en koningin heb gehad, zit mijn werk hier erop. Om eerlijk te zijn, ga ik het hier heel erg missen. Ik heb hier hele leuke mensen ontmoet en een leuke tijd gehad. Ik ga nu mijn koffers inpakken en dan ga ik weg. Deze kamer is echt mooi, zelfs die ga ik missen. Maar Liam natuurlijk het meest.
Ik sta nu in de paleistuin en de taxi staat al klaar. Dexx en Emma staan buiten om mij uit te zwaaien. Liam is nergens te bekennen. Ik geef ze nog een laatste knuffel en loop dan naar de taxi. Nog 1 keer kijk ik of Liam echt niet nog even snel aan komt rennen. Emma ziet mijn teleurgestelde blik en glimlacht meelevend. Als ik dan uiteindelijk de taxi in stap rijden we weg. Zonder gedag van Liam...
JE LEEST
My bad Prince
Teen FictionStel je voor, je bent 17 en gaat werken in het koninklijk paleis. Je hebt er veel zin in, maar wanneer je aankomt is het een levende hel, dankzij die irritante prins. Lily maakt dit dus mee. Komt ze nog van hem af en wat gaat er gebeuren? ...