Als ik bij Kim aankom lijkt iedereen plezier te hebben met het uitkiezen van kleding en het doen van hun make-up. Ik doe mijn make-up in stilte, afgezonderd van de rest.
"Lily, alles gaat goed komen! We gaan Levy vinden! Ik snap dat het gevoelig voor je ligt, maar-""Iedereen moet gewoon stoppen met zeggen dat het gevoelig voor mij ligt! Hij is toch ook jullie vriend! Geef jij niks om hem dan Kate?"
"Ja, natuurlijk geef ik wel om hem! Ik dacht gewoon... nou, je weet wel... jij en Levy."
Ik zucht en ga dan verder met m'n make-up. Na zo'n 5 minuten van stilte komen Lotte, Kim en de jongens binnen. Iedereen is akelig stil. We voelen allemaal enige spanning. De zenuwen slaan nu toch wel toe.Nadat iedereen zich klaar had gemaakt, werd door Liam, die zojuist was aangekomen, besloten om nog even het plan door te nemen. "Oké jongens. We nemen de achterdeur van Oakwood. Iemand van binnenuit doet die voor ons open. Vervolgens gaan Marcus, Lotte, Kate en Kim de club in. Vanuit daar houden jullie de mensen van deze foto's in de gaten. De kans dat al Dwayne beneden is, is groot. Als jullie hem toch binnen zien komen, moeten jullie dat gelijk melden. Brian, Kevin en Lily. Jullie gaan met mij mee naar beneden. Er is alleen één dingetje. Brian en Kevin, jullie moeten doen alsof jullie een homostel zijn."
"Ben je gek in je hoofd ofzo, doe het lekker zelf!" Protesteert Kevin.
"Ah joh, we kunnen dit wel." Terwijl Brian dat zegt raakt hij Kevin aan. Kevin kijkt hem geïrriteerd aan, maar gaat dan toch akkoord.
"Lily, jij bent uiteraard gewoon mijn meisje..."Bij het horen van die woorden begin ik te blozen. 'Mijn meisje.' Hoe lief is dat.
"... Als we beneden zijn, komen we in een exclusieve club. Je komt daar niet zomaar binnen. Daar zitten waarschijnlijk ook de jongens die Levy meegenomen hebben. We blijven daar een tijdje en doen zo normaal mogelijk. We gaan gewoon dansen en doen zoals iedereen doet. Na zo'n drie kwartier gaat Lily naar het toilet en vanaf dan gaan we toeslaan. Wat er dan gebeurd weten jullie. Is het voor iedereen duidelijk?"
Liam kijkt iedereen vragend aan en stuk voor stuk knikken ze.Zodra we eenmaal beneden aangekomen zijn, voel ik me enigszins opgelucht. Ik was even bang dat we er misschien niet in kwamen. Zoals Liam al zei moeten we zo normaal mogelijk doen. Daarom loopt hij gelijk met me naar de bar. "Graag een Cranberry Punch mocktail voor mijn prachtige, zwangere vriendin en een Moscow Mule voor mij alsjeblieft." De barman kijkt Liam even lang en intens aan, maar maakt daarna onze drankjes klaar. Ik zie Marcus en Kevin in de lounge aan de zijkant zitten. Al gauw komen er 2 meiden bij ze zitten. Hopelijk verpesten ze het plan nu niet. Ze moeten hun homo act volhouden. Anders werkt het plan niet meer volgens Liam.
Waarom dat is snap ik eigenlijk ook niet."Kijk eens princess, een alcoholvrij drankje voor jou." Liam geeft me een kus op mijn wang. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan en zoent me dan. Die zoen stelde mij wel even gerust. Liam is er zo kalm over en doet alsof er niks aan de hand is. Ik daarentegen, heb wel een beetje stress. Ik hoop maar dat alles goed komt.
Als dan die drie kwartier voorbij waren, loop ik weg van Liam en een groepje mensen waar we inmiddels bij stonden. Ik loop rustig naar het toilet en maak mijzelf klaar. Ik zie ineens een taser in mijn tasje zitten. Liam heeft die er vast in gedaan. Ik vraag me wel af wanneer. Dan besef ik me dat het tijd is om uit het toilethokje te gaan. Vol met zenuwen, open ik de deur.
Zodra ik de gang uit liep was het één grote chaos. Er gebeurde van alles. Hard geschreeuw kwam uit alle hoeken. Mensen renden alle kanten op. Er ware luide schoten te horen. Mijn ogen zochten naar Liam. Plotseling voelde ik een hand voor mijn mond. Ik pakte de taser uit mijn tas en drukte het knopje in. Toen in omkeek, lag er een jongen op de grond. Wat er toen gebeurde weet ik niet. Plotseling werd alles zwart. Ik hoorde alleen nog vaag de stem van Brian...
JE LEEST
My bad Prince
Genç KurguStel je voor, je bent 17 en gaat werken in het koninklijk paleis. Je hebt er veel zin in, maar wanneer je aankomt is het een levende hel, dankzij die irritante prins. Lily maakt dit dus mee. Komt ze nog van hem af en wat gaat er gebeuren? ...