⇨4

178 23 0
                                    

Jungkook hanya mampu melihat perbuatan yang telah dilakukan oleh Seongwoo dan Ha Jin. Kakinya seolah-olah di gam di situ.

Menyedari Seongwoo mula berjalan keluar dari lorong tersebut, Jungkook memusingkan badannya menghadap ke belakang. Jungkook melihat Seongwoo memasuki keretanya dan mula meninggalkan tempat tersebut.

●•●•●•●•

Ha Jin berjalan dengan longlai. Dia keluar dari lorong tersebut setelah menghamburkan tangisannya di sana. Lengannya dipegang. Ha Jin menoleh.

"Ju-Jungkook" Ucapnya. Jungkook memeluk Ha Jin erat. "I know you've hurt" Ucap Jungkook. Dia memeluk Ha Jin dengan lebih erat.

"Jangan risau. Saya akan sentiasa berada di sisi awak dalam keadaan susah atau senang" Kata Jungkook. Dia meluahkan perasaan cinta dan kasihnya kepada Ha Jin walaupun Ha Jin tidak menyedarinya.

"Thanks Jungkook" Ucap Ha Jin.

●•●•●•

Jungkook menghempaskan punggungnya di atas kerusi. Dia kemudian melihat jam yang berada di tangannya. Sudah pukul 3.30 petang. Salah seorang wakil syarikat Seung's masih belum sampai untuk bermesyuarat dengannya.

Dia membuka telefonnya untuk melihat mesej daripada Ha Jin

Jungkook.
Thanks for everything.

You're welcome dear.
I just want you to know that I
Caring about you.

Jungkook
Jujur dengan saya.
Awak suka saya ke?
Saya dapat lihat layanan
yang awak beri kepada saya macam saya ni girlfriend awak.

Mesej tersebut tidak dibalas. Hanya menjadi tatapan matanya sahaja. Dia takut hendak membalas mesej tersebut. Takut Ha Jin menjauhi dirinya.

[C]I Wait | SeongwooWhere stories live. Discover now