Tok! Tok! Tok!
"masuk" Ucap Jungkook. Telefonnya diletak tepi. Dia memandang setiausahanya.
"Wakil daripada Syarikat Seung's sudah sampai Encik Jeon. " Beritahu setiausahanya. Jungkook mengangguk. "Suruh dia masuk and jangan lupa sediakan air" Kata Jungkook.
Setiausahanya terus keluar daripada bilik pejabat Jungkook. Dia memandang lelaki yang merupakan wakil daripada Syarikat Seung's itu. "Encik Ong boleh masuk. Encik Jeon sedang menunggu di dalam" Kata Setiausaha Jungkook. Seongwoo mengangguk lalu melangkah memasuki bilik pejabat Jungkook.
Seongwoo mengetuk pintu terlebih dahulu sebelum masuk. Dia masuk ke dalam bilik pejabat Jungkook setelah disuruh.
Jungkook bangun dari duduknya dan berjabat tangan dengan Seongwoo. Dia mengukirkan senyuman pada Seongwoo.
"Jemput duduk" Kata Jungkook. Seongwoo dan Jungkook duduk di atas sofa yang terdapat di dalam pejabat Jungkook.
"So, Encik Jeon setuju ke kalau syarikat kita bekerjasama dalam projek The Shopping Mall's? " Tanya Seongwoo. Jungkook mengangguk.
Projek The Shopping Mall's ialah projek yang melibatkan Syarikat Jeon's dan Syarikat Seung's. Projek tersebut akan membina pusat membeli-belah.
Setiausaha Jungkook masuk ke dalam sambil memegang 2 cawan air untuk menghilangkan rasa haus bosnya. Dia keluar dari bilik itu setelah selesai urusannya.
"So, projek itu dah boleh dimulakan pada minggu depan dan dijangka akan siap dalam 3 tahun lagi" Ucap Seongwoo. Dia minum beberapa teguk air untuk menghilangkan rasa hausnya.
"Yes. If any problem happen, you can call me. Tell me the problem about this project. Jangan rahsiakan daripada saya" Ucap Jungkook. Dia merenung Seongwoo. Muka yang telah menyakitkan hati gadis yang dicintainya.
"okay, so saya keluar dulu. Banyak lagi urusan untuk diselesaikan. " Ucap Seongwoo. Mereka berdua berdiri. Jungkook menghulurkan tangannya untuk berjabat dengan Seongwoo. Seongwoo menyambutnya.
"And one more thing. " Kata Jungkook tiba-tiba. Seongwoo menantikan ucapan daripada Jungkook.
"Do you know Go Ha Jin? "
YOU ARE READING
[C]I Wait | Seongwoo
Fanfiction"kita berpisah"- Go Hajin "Okay, kalau itu yang awak nak. Tapi saya nak kita lupakan hubungan kita. Kalau kita berjumpa lagi kita buat-buat tak kenal"- Ong Seongwoo. Datang pula Jungkook untuk mengisi kekosongan Hajin. Namun, dia juga mempunyai hati...