Capitolul 1

176 13 2
                                    

Şi cum se zice, să nu ai încredere în nimeni, căci la cine nu te aştepți te poate lovi mai tare.

Aşa e şi Felicia. O femeie minunată, frumoasă, un bun profesor universitar de geografie, o doamnă respecată, o mamă a unui copil model, Tudor,o femeie cu forme, blondă şi cu ochi căprui, o femeie fatală, dar fidelă,o femeie de 34 de ani.Îi înnebunea pe băieții de la cursul ei.

Dar cum spuneam e o femeie cu încrederea pătată şi visele spulberate din cauza soțului ei, fostului soț defapt, deabia ce au divorțat.
Petru ,era pentru ea şi înca este un om minunat ,o asculta mereu ,o alina ,o susuținea în tot facea,şi ea făcea la fel .Este un bărbat înalt, blond ,cu ochi albaştri care au feremecat-o pe Felicia din prima ,el este un agent în imobiliare.Ei au fost prieteni din copilărie.

Şi el chair o iubea ,o rătăcire de moment l-a făcut să aleagă acel lucru care urma să-l coste o femeie şi un copil ce erau totul pentru el.

Petru a ales să o însele cu un fotomodel, pe nume Sonia.
Acest lucru s-a întamplat când ,Felicia plecase cu Tudor la o mătuşă ,iar Petru ieşise în oraş cu prietenii unde băuse mai mult ,îndemnat de prieteni, nu făcea el aşa ceva prea des .Aşa că s-a întâlnit cu acea fată Sonia de doar 21 de ani ,care l-a fermecat pe un bărbat de 35.Şi aşa s-a ajuns ca el să păstreze legătura cu ea şi să se întâlnească pe ascuns .
...
Într-o zi ,când ieşea de la Universitate,Felicia l-a văzut pe Pentru în oraş cu acea fată ,i-a văzut când se sărutau, când el s-a dus cu ea la un hotel .I-au încremenit picioarele la ce a văzut .

A mers acasă si l-a aşteptat ,el a venit iar ea a început un scandal mare plin de reproşuri şi acuzații  ,iar chiar în acea seară el şi-a făcut bagajul şi a plecat în apartamentul în care locuise ei doi la început, ea rămânând singură cu Tudor într-o casă aşa mare.Tudor nu era acasă când cei doi s-au certat ,era la bunica .

Cel mai rău le părea de băiețelul lor care nu înțelege de ce tati a plecat şi de ce mami e mai mereu cu lacrimi în ochi.Felicia nu vrea ca el să ştie adevărul, e doar un copil de şase ani, care nu trebuie să se maturizeze forțat ,la o aşa vârstă ,trebuie să ştie că parinții îl iubesc indiferent de ce au ales fiecare.
...
-Mami, mă ajuți să îmi repar  roata de la bicicletă?

-Desigur!ea nu ştia să facă acest lucru,era treaba lui Petru, dar s-a descurcat.

Îşi tot zicea în minte:"Eşti o femeie matură, poți să ai grijă de un copil şi singură, poți să te descurci singură şi ştiu că poți ."

La naiba, nu putea fi singură, poate se va obişnui dar nici ea nu era convinsă de acest lucru.
...
-Nu te-a sunat nici acum? O întreabă prietena ei cea mai bună,Sylvia.

-Nu ,Sylvia, şi nici nu cred că mă va suna.Trebuia să stabilim un orar de vizitare, fac asta pentru Tudor, nu vreau ca să-l urască pe Petru.Vreau doar să-i fie prin preajmă. Nu vreau şi nu o să accept ca el să ştie adevărul, e doar un copil.Şi nu o să-i permit lui Petru să plece aşa şi să nu-l mai intereseze de Tudor ,ar fi cel mai mare nesimțit, nu că nu este.

-Nu cred că va face aşa ceva.Îl iubeşte şi te iubeşte şi pe tine ştiu asta.Ştiu că ți-e greu şi ştiu că înca îl iubeşti şi nu ştii ce n-a mers între voi.

-Sylvia, pur şi simplu nu îl înțeleg.Eu eram fericită, toți eram fericiți. Între noi era o armonie mereu, îl iubesc, dar ura şi dezamăgirea cred că vor distruge acest sentiment.Şi credemă că dacă era vorba că nu ne întelegeam sau nu făceam sex, din contră, noi munceam de doi ani la înca un copil, nu înțeleg de ce a făcut acest lucru şi nu-l voi ierta .

-Hai nu mai plânge, fii tare ai un copil de crescut, eşti încă tânără şi eşti cea mai frumoasă femeie pe care o cunosc, mulți bărbați îți stau la picioare.Şi Petru se va întoarce ai să vezi .

-Nu mai vreau niciun bărbat în viața mea, mi-a ajuns nu mai vreau minciuni şi dezamăgiri.

Cu toate că Petru s-a rugat de ea să- l ierte, ea nu putea trece peste aşa ceva ,avea nevoie de timp să-şi revină.

Tot ce ştia era că acel bărbat i-a frânt inima .

Mâine va fi ieriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum