Aşa cum a promis ,Pentru l-a luat pe Tudor de la şcoală.
-Tatii!
Tudor a fugit cât a putut şi s-a aruncat în brațele lui Petru,iar acesta l-a strâns tare şi l-a învârtit.şi l-a pupat.
-O Doamne ce dor mi - a fost de tine.Te iubesc aşa de mult pe lumea asta îngeraşul meu !
-Şi eu tati cel mai mult pe lumea asta.A avut dreptate mami că o să te văd în curând. Ne era dor de tine la amândoi.
-Şi mie dragule.
Îi era dor de amândoi de nu mai putea ,dar ştia că Felicia poate nu o să-l ierte niciodată.
L-a dus prin mall, i- a cumpărat ce a dorit şi l- a dus şi la bunica pentru 2 ore ,timp în care l-a ajutat la tema la engleză. I-a promis Feliciei că nu- l va duce la apartament, pentru că acolo sigur era Sonia.
Iar seara aşa cum a promis l-a adus acasă.Erau foarte bucuroşi.
-Tudor ,vreau să îți zic că eu nu o să mai stau o perioadă ,nu ştiu cât timp cu tine şi cu mami .Dar o să vin să te văd cât de des posibil ,o să vorbim la telefon ,da?
-Bine tati ,mi -a plăcut foarte mult azi,m-am distrat mult şi chiar mi-a fost dor de tine foarte tare.
-Şi mie puiul meu ,te iubesc tare de tot.
-Şi eu tati,eşti cel mai minunat tătic!
...
Toată ziua aceea ,Felicia a stat ca pe spini. Multe gânduri o bântuiau şi acum încă ceva nu-i dă pace .Era gestul acela făcut de acel băiat Filip. Cu siguranță că dacă mai era împreună cu Petru ,ar fi fost primul căruia i s-ar fi confesat,iar el are fi reacționat groaznic şi cu siguranță iar fi cerut lui Filip explicații chiar cu pumnul. Cum acum era singură nu putea spune nimănui ,era ceva josnic pentru ea .Mai era Sylvia ,dar şi ea era prea încărcată în ultima perioadă şi a ales să țină pentru ea acel lucru.Spera ca să nu i se mai întâmple aşa ceva.S-a laut şi pe ea prin surprindere azi ,când după ce s-a întâlnit cu Petru ,în drum spre casă ,s-a orpit la o benzinărie să-şi umple rezervorul şi şi-a cumpărat un pachet de țigări. Nu mai fumase de vreo 10 ani ,de când Petru i-a interzis să mai bage aşa ceva în gură deoarece îi făcea rău fumul.
Era aşa stresată şi obosită şi s-a gândit să încerce să se reapuce de fumat.Nu era conştientă că ar urma să-şi facă singură rău.
S-a gândit şi în timp ce era singură a luat o țigară ,a aprins-o ,iar la primul fum tras în piept s- a înecat groaznic. Nu mai avea aer .I-a trebuit câteva secunde să-şi revină.A aruncat țigara din mână .
-Cât de proastă sunt ,de ce fac asta, Felicia controlează-te!
A luat pachetul şi la aruncat fix în coş. S-a trântit jos lângă perete şi s- a uitat singură în loc în timp ce lacrimi amare au curs pe obrajii ei fără să conştientizeze ce se întâmplă.
-Gata ,m -am săturat, de azi am terminat cu văicăreala .Nu vreau să mă distrug singură mai am de trăit nu moare lumea aici ,îl am pe Tudor şi el o să-mi dea putere să trec peste asta odată .
...
A auzit o maşină care se opreşte în dreptul casei.Şi-a dat seama că era Petru .A ieşit afară,era ora 9 .Era îmbrăcată în pijama.Tudor a ieşit numai zâmbind din maşină şi a fugit la Felicia ,a luat-o în brațe.-Vai mami m-am distrat aşa de tare cu tati ,trebuia să vii şi tu !
-Mda ...mă bucur mult că te-ai distrat.
-Felicia ,pot să intru să-mi mai iau nişte haine şi câteva lucruri ?
-Da,rapid!
El a intrat şi s-a dus la dulap ,şi -a luat tricourile de acolo şi a mers în baie ,şi-a luat un parfumul, iar apoi în garaj pentru nişte scule.
-Felicia pot să vin de exemplu când am nevoie de ceva din garaj să-mi iau,nu le pot duce la apartament o să rezolv chestia asta cât de curând?
-Da!
-Îți multumesc că m-ai lăsat să stau cu Tudor !
-El nu trebuie să ştie adevărul deocamdată, e bine să creadă că totul e ok şi o să vedem ce îi vom spune mai târziu.
-Aşa este şi îmi pare rău!
-E cam târziu pentru regrete, nu crezi ?
-Ştiu !
Amândoi se priveau în ochi .Îşi vedeau durerea, regretele şi iubirea .Dar conştiinţa nu-i lăsa să facă nimic.
-Tudor ,vino să-ți iei la revedere de la tati !
-Ohh ,vin ,dar nu mai poți să rămâi, te rog!Mi-a fost dor de tine.
-Şi mie dragule, promit că de data asta o să vin pe la tine mai des şi o să te iau la plimbare şi unde vrei tu ,dar tati va pleca la muncă şi nu poate să stea acasă ,ne-am înțeles?
-Da ,pa!
-Noapte bună, puiule!
Îi durea pe amândoi că erau nevoiți să-l mintă. Felicia l -a condus până afară ,l -a ajutat la nişte lucruri.
-Felicia ,eu vreau să nu ne mai certăm, vreau să rămânem prieteni ,ştiu că ți-e greu ,dar şi mie îmi este ,te rog de dragul lui .
-Bine ,dar promite că nu-l vei dezamăgi, are nevoie de tine şi eu nu o să-ți permit să-l neglijezi.
-Nu o să fac chestia asta ,îți promit.
Ca prin surprindere, el a venit şi a luat-o în brațe ,intenția ei a fost de a se trage ,dar ştia şi ea că acel lucru o va face să se simtă mai bine.S-au uitat pentru câteva secunde unul în ochii celuilalt ,iar apoi Felicia şi-a întors capul .El şi-a dat seama că trebuie să se retragă şi asta a şi făcut.
Acea scurtă conexiune dintre ei ,le- a demonstrat că se iubesc,dar totuşi nu puteau face nimic ,erau ca şi pierduți.
CITEȘTI
Mâine va fi ieri
RomanceCând iubeşti pe cineva nu-l iubeşti doar pentru o lună sau un an ,îl iubeşti toată viața. Doi foşti soți,Felicia si Petru ,trec printr-o perioadă grea.Petru o înşeală cu un fotomodel ,pe nume Sonia .Divorțează ca mai apoi iubirea să-i împingă şi să...