Kapitola 44

1.9K 119 4
                                    


Hermiona zaklopala na dvere. Draco sa podvedome posunul za roh. Hoci vedel, že robí správnu vec, mal z toho aj tak zvláštny pocit.

Dvere sa otvorili a Hermiona sa usmiala.

„Hermiona!" zvolala nadšene Ginny.

„Veď je len desať ráno, čo tu robíš? Prečo nie si v práci?"

Ginny naširoko zívla a až vtedy si Hermiona všimla, že má na sebe ešte pyžamo.

„Dnes je pyžamový deň?" zasmiala sa.

Pyžamový deň bola jedna z vecí, ktorú praktizovali všetci Weasleyovci. Základom bolo, že si každý pracujúci člen rodiny vzal z práce voľno a celá rodina spoločne strávila celý deň vo svojich pyžamách. Hermiona sa pár takýchto dní zúčastnila a patrili k jej najobľúbenejším spomienkam.

Ginny sa nevinne usmiala a prikývla.

Hermiona si teda mohla byť istá, že Harry je doma.

„Tak poď ďalej," povedala Ginny a už šla do obývačky.

Hermiona sa pozrela na Draca. Vyzeral celkom bledo. Jeho tvár akoby súťažila s jeho vlasmi o čo najbelší odtieň.

Hermiona ho chytila za ruku a potisla dovnútra. Keď za ním zavrela dvere, Draco sa cítil, akoby padol do pasce.

Vyzeral ako stratené mačiatko a Hermiona sa na tom dosť bavila.

Vošla do obývačky, kde Ginny práve kládla na stôl dve šálky kávy. Až keď sa pohodlne usadila v kresle, zodvihla pohľad smerom k Hermione.

„Tak čo je novééééé..." Ginny akoby zabudla ukončiť vetu a jej éé pomaly utíchalo do trápneho ticha, ktoré sa rozľahlo bytom.

„Hlavne pokoj," začala Hermiona.

„Potrebujeme sa nutne rozprávať s Harrym."

Ginny ju sledovala, akoby hovorila iným jazykom.

Vtom však zavrela ústa a potriasla hlavou, akoby sa spamätávala.

„Prepáčte," vstala, „trochu ma to hm... zarazilo," usmiala sa pôvabne a napila sa poriadne kávy.

„Môžeme si sadnúť?" opýtala sa Hermiona.

Ginny chápala, že sa pýta kvôli Dracovi, pretože Hermiona u nich bola ako doma.

„Samozrejme," odpovedala rýchlo Ginny a rukou ukázala na gauč.

Draco očervenel a sadol si. Ginny si ho prezrela. Sedel strnulo, akoby ani nedýchal.

„Hermiona," začala Ginny, „pomôžeš mi s niečím v kuchyni, prosím?" pozrela sa na Hermionu a už aj odchádzala do kuchyne.

Hermiona sa pozrela na Draca. Ten iba prikývol a zahniezdil sa do gauča. Tak teda vstala a nasledovala Ginny.

„Hermiona, čo sa to tu deje?" začala Ginny zostra.

„Potrebujeme niečo prebrať s Harrym," pokojne jej vysvetľovala.

„Ale to je Malfoy!" Zvolala Ginny trochu hlasnejšie než mala v úmysle, pričom sa jej hneď na tvári zjavilo prekvapenie.

„Ginny," Hermiona sa snažila zachovať pokoj.

„Prečo tak nahlas?" pýtal sa Harry, ktorý vyšiel zo spálne v boxerkách.

Keďže ich spálňa mala dvere do kuchyne, Hermiona mala čas pripraviť Harryho na nečakanú návštevu.

„Ahoj Harry," začala pokojne.

Emaciatelle (Dramione)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang