Niye Bana Yardım Ediyorsun?

275 10 0
                                    

Aşağı indiğimde herkes sohbet ediyordu. Bu demek oluyor ki... Kurtulabilirim... Hemen Yiğit'in yanına çıktım ve "yiğit gidiyoruz." Dedim. Ve hemen bir çanta hazırladım. Misafirler gitmeden önce evden çıkarsak kaçabilirdik! Aşağı kattaki hizmetçilerin kaldığı odaya girdik ve oradaki camdan çıktık! Biz çıktığımızda misafirler dışarı çıkmıştı! Hemen arabaların arkasından geçtik ve Tahir denilen adamın arabasının arkasına bindik! Yiğit "Anne kurtulduk mu"
"Kurtulduk annecim kurtulduk"...
➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
Gözlerim ağırlaşmıştı. Göz kapaklarımı zorda olsa açtım! Ve fark ettim. Sabah olmuştu. Ve Sürmendeydik. Icimden "olamaz, olamaz" derken Yiğit uyandı ve "Anne neredeyiz" dedi.
"Sürmenedeyiz annem"
"Orası neresi ki ya!"
Yiğit'in sorusuna karşılık hiçbir şey diyemedim. Ona nasıl çok uzaktayız diyecektim aceba! Aniden araba durdu. Ve bagaj açıldı. Tahir bize bakıyordu. Offf yakalanmıştım. Ona nasıl bir psikopatın elinden kaçıp senin arabana bindim diyebilirdim ki! Şu an çok kötü derecede köşeye sıkışmıştım! Ya bu adam bizi Vedat'a verirse! Ben o zaman ne yapıcaktım! Hayatım tekrar mahvolacaktı! Ve ben yine o şerefsizin eline düşecektim! Ya da Tahir beni koruyacaktı! Yani belki...
------------------------------------------------------
Tekrar bagajın kapağı açıldığında "sakın sesini çıkarma, sessizce otur" dedi ve kapattı. Sonra araba haraket etmeye başladı! Bir yerde durduk ve indik. Deniz kenarında bir yerdeydik. Yiğit suyla oynarken Tahir yanıma gelip "Anlat" dedi!
Şaşkınca suratına bakarken "Neyi" dedim.
"Anlat ki sana yardım ediyim" dedi.
"NİYE BANA YARDIM EDİYOSUN Kİ"....

Sensizliğe nasıl alışılır ki? (#NEFTAH)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin