Asiye Ablanın dediği şeye şaşırmıştım.
"Ne"...
"Gız tamam şaka ettum."
Asiye Ablanın dediği şeye aldanmadan ağlayarak dışarı çıktım.
Arkamdan Asiye abla gelip "Kuzum ben şaka ettum neden büyük tepki verdin."
"Ben zaten 8 yıl boyunca bir adamla evlenmeye zorlandım eğer bir de Tahir...
"Ne tahir"
"Asiye abla ben bir enkazım o yüzden olmaz."
"Kuzum bak Vedat ve Tahir arasında çok fark var biliysın"
"Biliyorum. Dedim ya sana ben umutsuz bir enkazım. Eğer bir gün Tahir beni severse... yani şey"
"Ney"
"Nefesten Tahir'e yar olmaz be Ablam"
Saçımı okşadı. Ve "Tamam guzum ben zaten şaka ettum. Ama eğer bu olay köye yayılırsa azcık oyun et da"
Tebessüm edip "Tamam" dedim ve içeri girdim.
İçeri girdiğimde bütün aile oturmuş birşeyler yapıyordu.
Nam-ı değer Yangazlardan Fatih
"Ooo yengelerum nasılsunuz"Tahir hemen ayağa kalkıp "Ula hemen zevzemeyin"
Asiye abla, " Yengem evlilik mevlilik yok az oyun edecekler abartmayun"
Saniye hanım hemen atlayıp "Oyun edeceklermiş. Ha bu kari oğlumu 2 güne kandırır"
Asiye abla tam birşey söyleyecekken "Saniye hanım siz uyusanıza yaşlılık hormonları size çarptı. Gidin uykunuzu alın. Yarın sabah bol bol riv riv edersiniz" deyip yukarı çıktım. Arkadan Asiye Ablanın sesi gelmişti "Anami susturdi. Tam eltim olacak kız" dediğinde aldanmayıp hemen Yiğit'in yanına gittim ve ona sarıldım.
Kapı sesiyle irkildim. Tahir bir anda içeri dalmıştı.
"Hödük müsün ya! İnsan kapıyı çalar"
"E çaldım, neyse bir benlen gelsene"
Yiğit'i öpüp hemen yanına indim.
Tahir, "Nefes bak eğer istemiyorsan gidip yarın dağdevirenlerle konuşayım. Oyun falan da yapma"
"Tahir insanlar öyle bilsin bir şey olmaz. Bizi Allah'ta biliyor ailende. Hem zaten ailendeki herkes Nefes'ten Tahir'e yar olunamayacağını bilir!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensizliğe nasıl alışılır ki? (#NEFTAH)
Roman pour Adolescents8 yıl boyunca şiddete maruz kalan Nefes'in nasıl yaşama geri döndüğü hikâye...