Tahir'in Ağzından;
Nefes gitmem lazım mı demişti. O giderse onun peşinden gidicektim. Ama olsun, onun için değer. Onları o Vedat şerefsizinden korumam lazımdı. Sinirli bir şekilde içeri girdi. Nefes'de peşimden gelmişti.
Nefes "Tahir iyi misin?"
Kafamı sallayıp Yiğit'in yanına gittim. Yiğit'i öptüm. Ve yengemin yanına geçtim "Yenge ben bir abime uğrayıp gelicem, Nefes ve Yiğit sağa emanet"
"Iyi tamam hayde görüşürüz" dediğinde hızlı bir şekilde arabaya binip abimin yanına gittim.
Şirkete geldiğimde abim ve yangazlar içerideydi.
"Selamunaleykum, aleykumselam" deyip içeri daldım.
Abim, "Uuu Tahir bey hoşgeldiniz, ula hergele Vedat'ın bütün adamlari sizi arayi, siz nerdesunuz."
"Boşver abi, ben sizinle önemli bir konu konuşcam"
"Buyur paşam" dediğinde hemen başladım.
"Nefes'i ve Yiğit'i koruyacaksınız, onları kendi kanınızdan bileceksiniz."
Yangazlar hemen "Abi zaten öyle. Biz Nefes yengemi ve Yiğit'i kendimizden sayıyoruz." Dediğinde, abim kafasını salladı. Ve "Olmaz" dedi.
"Abi" dediğimde hemen atlayıp "Tahir ben seni korurum, ama o kariyi korumam. Bitmiştur."
Sinirli bir şekilde kapıyı çarpıp gittim.
Nefes'in Ağzından;
Gözlerimi pörtletip "Asiye abla Tahir nereye gitti"
"Boşver guzum, sen Yiğit'le kal!"
Kafamı salladım ve Yiğit'in yanında kaldım.
---------1-2 saat sonra---------
Tahir eve gelmişti. Asiye ablayı kenara çekip bir şeyler konuştu ve sonra yanımıza gelmişti.
"Tahir iyi misin?"
Kafasını sallayıp "Iyiyim Nefes." Dediğinde. Kaslarımı çatıp "Yalan söyleme" dedim.
Tahir gözlerini pörtletip "Nefeees" dedi.
"Efendim Tahir"
Kulağıma eğilip "Bir gelsene" dedi. E ayağa kalktı. Bende peşinden gittim.
Bahçeye çıktık. Tahir hemen "Nefes gitme da"
Gözlerimi açıp kapadım ve "Tahir yine aynı konu mu?" Dediğimde, kafasını sallayıp "Evet, Nefes aynı konu" dedi.
"Bak Tahir bizim gitmemiz lazım"
"Gidemezsin"
"Ya neden?"
Sorumun karşısında afallamış bir şekild "Ne neden?" Dedi.
Gözlerimden yaşlar süzülürken "Neden bizim kalmamızı istiyorsun"
"Çünkü sizi korumam lazım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensizliğe nasıl alışılır ki? (#NEFTAH)
Teen Fiction8 yıl boyunca şiddete maruz kalan Nefes'in nasıl yaşama geri döndüğü hikâye...