Necip

130 10 5
                                    

Sabah olmuştu. Gözlerimi açtığımda Asiye Abla'nın müzik söyleyerek önünde bir şeyler yaptığını gördüm.
Kahka atarak "Ya Asiye Abla napıyorsun"
"Oo guzum uyanmışsun"
İç çekerek "Uyandım da şey- eee... Tahir ne-nerde"
Asiye abla sırıtarak "Bahçeda seni bekliyi, hayde git"
"Beni niye bekliyor ki"
"Ay Nefes ne biliyim git öğren"
Kafamı sallayıp hemen bahçeye çıktım. Tahir dışarıda oturmuş sakin sakin telefonla uğraşıyordu. Hemen ağzımı açıp "Ş-şey beni bekliyor muşsun"

Kafasını sağa sola sallayıp "Yooo" dedi.

Yoks Asiye abla bana yalan mı söylemişti. Kızgınca ayağa kalktım. Tahir'de "Ne oldi" dedi.
İçeri girerken "Boşver" dedim. Ve hemen içeri girdim. Asiye ablayı bulunca "Ya Asiye abla neden bana yalan söyledin"

Asiye abla şaşkınca suratıma baktı "yok kız ben şaka yaptum"
"Diysın"
"He diyrım Nefes, hayde kahvaltu yapalum"
Oflayarak "Ya Asiye Abla siz uğraşmayın bizi bırak-"
"Yav he Nefes he" deyip. Beni mutfağa soktu.
Mutfağa girdiğimde etrafta hiç bir şey yoktu. Asiye Ablanın sesiyle irkildim. "E gı burada hiç bir şey yok, oğlun uyanmadan git Tahir'len bir şeyler al"
"Diysın"
"He diyrım NEFES hayde!"
Oflayarak mutfaktan çıktım. Tahir bahçede sopaylan bir şeyler yapıyordu. Hafifçe tebessüm edip, "Ş-şey Tahir"
"Nefes gevelemada söyle da"
"Asiye abla evde bir şey kalmamış yok gidin bir şeyler alın"dedi.
"Tamam ben alıp gelirim" dedi.
Arkadan Asiye Ablanın sesi geldi "e gı olmaz Nefes de gelsin!"

Tahir kafasını sallayıp "Gelsin tabi, biraz hava alır" dediğinde... Kaş göz hareketleri yaparken Asiye abla "Hayde öğlen oldu da hayde" dedi.
Tahir ile beraber arabaya bindik ve bir yerde durduk. Arabadan inip benim camımı  tıklattı! Omuz silkip "Ben gelmiyim boşver" dedim.

Kapıyı açıp "İniyor musun? İndiriyim mi?" Dediğinde kemerimi sokup arabadan indim!
Markete girdik. Tahir peynir bölümüne gidip Aho Peyniri istedi. Bana "Sen git süt al!" Dedi.

Süt reyonunun oraya gittim. Tam sütü alıcakken Vedat'ın adamlarından olan Necip'i gördüm. Eğer beni görürse...

O da kafasını çevirdiğinde tam göz göze gelecekken eğildim... Ya beni gördüyse...OLAMAZ...

Sensizliğe nasıl alışılır ki? (#NEFTAH)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin