Vždy jsem si myslela, že ty jsi ten důvod proč NE.
Nakonec jsi ten největší důvod proč ano.
Už to bude nějakou dobu. Dostal jsi mě z nejhoršího, alespoň to jsem si myslela. Chvilky stebou? Byly to nejužasnější na světě. Dokud nespadla tahle iluze. Ukázal ses v pravém světle. Lhář a manipulátor. Nic víc nejsi. Skoro rok jsi mě jen využíval a našeptával sladká slova. Já ti to vše žrala. Měla k tobě důvěru. A ty jsi ji zničil jako všichni ostatní.
Nevíš jak to bolí, ale pochopíš to až budu pryč. Protože i přesto všechno nevěřím, že jsem jen vzduch. A pokud ano, doufám, že tě vina prožere až do hlouby duše.
Dávno jsem se smířila stím, že nebudeš můj. Zvykla jsem si na to jak to mezi námi bylo. Měl jsi mě rád, záleželo ti na mě a sex? To už byl jen bonus. Ale jakmile to mezi námi bylo hluchý, tak jsi měl namotanou jinou. Já naivně věřila, že jsem víc a že mě jen tak nevyměníš. Byla to jedna krásná lež ve které jsem žila. Tvoje slova bolely více než nože do srdce. Jakobych té bolesti měla málo...
Milovala jsem tě a naučila se své city filtrovat, ikdyž ta cesta k tomu byla dost těžká. Kvůli perfektnímu "vztahu" mezi námi jsem posunula vlastní hranice.
Proč jsem to vše dělala? Že jo? Vždyť jsme přeci byli jen kamarádi s výhodami. Nic víc, nic míň.
Smutné je když miluješ člověka a on ti to neopětuje. To je klasický příběh, ale takhle jsem pro tebe aspoň něco znamenala i tak. Teda dokud jsi mi slovy neprokázal jak jsem lehce nahraditelná.
Vlastně jsem neznamenala cokoliv. Jako vždy pro kohokoliv.....
NIC... Jen loutka v tvé hře, aby tobě bylo dobře.
Moje poslední myšlenky? Ani nevím. V hlavě vymeteno a jediné na co se soustředím je ta úleva od bolesti až zmizím.
ČTEŠ
She is gone
Short StoryBolesti a strasti. Nekonečná honba za štěstím plná zlomených srdcí. Emocionální výbuch. Jestli ti to bude dávat smysl? To fakt nevím. Bude tě to bavit číst? Nevim. Jsou to jen zkrácené příběhy zaměřené na mé vlastní srdce.