And that was the last time i felt something

83 2 0
                                    

Naposledy co jsem něco cítila? Ale jo, nějak si to pamatuji. Stála jsem v té zimě omámená alkoholem. Věděla, že ke mě nemáš city. Přesto jsem tě milovala celým svým srdcem. Nový rok, nové deprese...3..2..1..šťastnej novej rok plný depresí, neůspěchů a zlomených srdcí. Do pěti minut jsi mi volal ať zatebou přijdu a tak jsi nalepil své rty na mé. "Zasloužíš si novoroční pusu" To bylo jediné co jsi mi řekl. Po těch depresích jsem se cítila doopravdy šťastná. Moc to pro mne znamenalo, ale ty jsi to bral jako omluvu za to jak jsi mi ubližoval. Víš, že jsem tvrdohlavá a tak budu dál stát po tvém boku nehledně na to kolik ran schytám. To už je jen moje blbost. To celé byl poslední moment kdy jsem cítila štěstí.

Necelé dva týdny na to...přišel zvrat. "Budeme kamarádi. Nechci ti dál ubližovat. Nechci tě dál využívat.."
Zvládal si to půl roku a teď to nezvládáš, protože k sobě máme pouto a ty se bojíš sebe. Vím, že ta sebenenávist tě žere, ale to neni duvod se ode mne odtahovat dál.

Štěstí začalo omámením alkoholem... A taky to tak skončilo. Skvělý nápad se pokoušet si přivodit zápal plic. Začátek ledna...odtáhlá bazénová plachta. Temná voda , hvězdy na nebi. Bolest u srdce a zlomené sny. Shodila oblečení, které mi sjelo po těle jako satén. Skočila do temnoty. Voda mě mrazila až do hlouby kostí. Stékaly mi slzy a chtělo se mi křičet. Místo toho jsem jen ve vzteku plácala rukama kolem a mlátila pěstma do vody. Jediné co jsem cítila byla nenávist...vůči sobě samé, osamělost a bolest. Vědět, že už ti nebudu moct zaject rukama do vlasů a zlíbat tě...ničilo mě to.. Sám víš, že jsme se od sebe nikdy nedokázali držet dál. Tohle celé, byl trest... Po ukázání pravé mě, po všech těch citech a všeho čeho jsem stebou přošla...stálo mě to nejen srdce, ale celou duši a osobnost.

Udělal si ze mě monstrum bez citů, bez cílů, beze snů. Po tomhle všem nejsem už ani schopná se smát. Nejsem smutná, nejsem šťastná. Jsem uvnitř mrtvá. Nic mě nenaplňuje. Oči plné prázdnoty, rozdrcená duše, zničená osobnost, neschopnost něco cítit a projevovat emoce. Utvořil si ze mě někoho jiného. Utvořil si ze mě tvuj vlastní odraz.

A to bylo naposledy co jsem něco cítila...

She is goneKde žijí příběhy. Začni objevovat