Happy? I hope so..

40 1 0
                                    


Už asi nemám dál co psát. Vše zlé už mám pravděpodobně za sebou. Život mi seslal to co jsem potřebovala- Rozum. Schopnost vidět věci jinak. Přestala jsem se věčně topit v tom nejhorším. Nemělo to cenu. Nemá cenu se něčím trápit, protože někde prostě se objeví to světlo, které člověk potřebuje. Mám pocit jakoby vše špatné zmizelo a nemohlo se vrátit. Jednak protože už bych nikdy nešla do některých věcí znovu. Už nikdy nevkročím do jedné řeky X-krát. Mám teď u sebe jeho. Jediný opěrný pilíř, který v životě potřebuji. Jediná má jistota v tomto životě. Znali jsme se skoro 10 let a už kdysi jsme k sobě meli pouto, které nás táhlo k sobě. Nebylo to běžné kamarádství, ale ani nic víc. Vše jsme dusili v sobě a všechny tyhle pocity pro nás byly neznámý. Celé roky se o mne snažil a já si trvala nad tím, že vztah na dálku je na nic.

Jednoho dne jsem dostala šílený impulz, prolomila řetězy kolem sebe a začala věřit v něco lepšího a dostala jsem to nejužasnější. Vzdálenost najednou nebyla překážka. Přiznala jsem si vlastní city, které ležely celé ty roky hluboko uvnitř mne.

Dala jsem věcem šanci. Konečně jsem našla svoji životní cestu.

Našla jsem v něm svoji budoucnost, našla jsem v něm oporu, lásku, důvěru. Vím, že vše co mě ničilo celé poslední dva roky....že k tomu už se nehodlám vracet. Jsem teď ta nejšťastnější osůbka na světě a věřím, že díky němu se to jen tak nezmění. Chci ho po svém boku až do konce věků. Potřebuji ho a on potřebuje mě. Zapadáme k sobě jako nikdo jiný.

Stačilo pár pohledů, ruka v ruce a věděla jsem, že je má jistota a jediná věc, osoba, kterou doopravdy potřebuji.

Našla jsem svoji životní cestu. Není důvod se trápit věcmi, které byly. Světlo přišlo ve správný moment.

Miluji ho, je důvod proč v tomhle světě plného zla a utrpení věřím v lásku a krásu <3

She is goneKde žijí příběhy. Začni objevovat