Základy

37 2 0
                                    


Některé věci je těžké říci člověku do očí a možná i to je důvod proč píši. Asi jsem srab a nemám na to abych vyjádřila city, možná je to jen můj psychický blok. Je to spíš můj obranný mechanizmus.

Milionkrát se mě ptej proč zrovna ty? A já ti milionkrát nebudu vědět jak odpovědět. Prostě to tak je a cítím to tak ode dne, kdy jsme se poznali. Byl jsi mé světlo, má naděje na lepší budoucnost a já se tě snažila odstrčit. Jednoho dne jsem si prostě už nechtěla odepírat,to co jsem chtěla. Vzdálenost nebyla už znovu překážkou.

Teď? Jsi mé štěstí, láska, budoucnost...a rodina.

Miluji tě. Procházíme si i těžkými chvilkami, ale je to jen součást budování tohoto vztahu. Nic neni perfektní a už vůbec ne vztahy. Musíš je budovat. Od základu.

Na moji ruku jsi navklékl prsten. Sice né zásnubní, zatím, ale má pro mě už takhle šílený význam. Jsme teď u sebe vždy, ať se děje co se děje. A to je podle mě to nejdůležitější. Avšak, prsten je svým způsobem zvláštní a není dokonalý.

Stejně jako náš vztah. Občas mi přijde na mém prstu veliký a jindy ho zase nemohu sundat ani silou. Chci tím říct, že náš vztah taktéž není dokonalý ve všech směrech, ale i přesto tě miluji a vše vystojím, protože v nás věřím.

Možná jsem paličatá a upřímně, ani nevíš jak žárlivá. Tvářím se chladná. Dělám špatná rozhodnutí, ale věř, že se snažím a udělám cokoliv,aby vše bylo dokonalé. Ale napřed musím vše budovat od základu a předem si udělat náčrtky života, vztahu a celkově budoucnosti a všeho kolem.

Protože TY jsi to nejcennější co mám.

She is goneKde žijí příběhy. Začni objevovat