❌Κεφάλαιο 1❌

602 158 122
                                    

Anny's POV

Τον ένιωσα πίσω μου...Άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα, ώσπου βρέθηκα σε αδιέξοδο.

Γύρισα να κοιτάξω πίσω μου να δω εάν με πλησιάζει. Τον είδα να έρχεται καταπάνω μου. Άρχισα να πανικοβάλλομαι και να σκέφτομαι τι να κάνω ώστε να του ξεφύγω.

Ξεκίνησα να ουρλιάζω και να φωνάζω για βοήθεια μήπως με ακούσει κανένας περαστικός, αλλά μάταιη προσπάθεια.

Είχε φτάσει ακριβώς μπροστά μου πλησιάζοντας με κρατώντας ένα πανί. Με τράβηξε κοντά του, προσπάθησα να φύγω αλλά ήταν πολύ πιο δυνατός από μένα, τοποθέτησε πολύ εύκολα το πανί στο πρόσωπο μου καλύπτοντας την μύτη και το στόμα μου. Άρχισα να ζαλίζομαι και τα μάτια μου να κλείνουν...

Άνοιξα τα μάτια μου και μπροστά μου βρισκόταν ο Lucas. Με βουρκωμένα μάτια τον πήρα αγκαλιά και ξέσπασα.

Πάλι τα ίδια!! Δεν μπορώ να πιστέψω πως πάλι έχω εφιάλτες. Νόμιζα πως το είχα ξεπεράσει καιρό τώρα.

Αυτός ο εφιάλτης με στοιχιώνει χρόνια τώρα αλλά έχω να δω από πέρσυ

"Τι κάνεις εδώ;" τον ρώτησα ρουφώντας την μύτη μου.

"Σε άκουσα να φωνάζεις από το δωμάτιο μου και ήρθα να δω τι γίνεται. Όταν μπήκα μέσα σε είδα να κλαις. Έκατσα μαζί σου και μόλις σου έπιασα το χέρι ξύπνησες. Πάλι ο ίδιος εφιάλτης;" μου εξήγησε και χάρηκα που με καταλαβαίνει.

Πρέπει να είναι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που με καταλαβαίνει απόλυτα και εγώ τον εμπιστεύομαι όσο κανέναν άλλο.

Πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς αυτόν. Δεν θέλω να τον χάσω ποτέ μου. Πάντα θα είναι στο πλευρό μου να με προστατεύει, άλλωστε μου το είχε υποσχεθεί. Από μικρός αυτό μου λέει. Οτι μ'αγαπάει και ότι θα με προσέχει!

Εγώ απλά του ένευσα μιας και δεν ήθελα να το συζητήσω αυτή την στιγμή.

Ξαφνικά με πήρε μια αγκαλιά και με έσφιξε σαν να μην ήθελε να φύγω ποτέ από κοντά του.

Αμέσως ξέχασα τα πάντα και ένιωσα ζεστασιά και ασφάλεια. Μόνο στην αγκαλιά του νιώθω τόσο ξέγνοιαστη. Μόνο στην αγκαλιά του ξεχνάω τα πάντα. Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί, ο μόνος και ο καλύτερος μου φίλος.

~Να το και το 1ο μας κεφάλαιοοοοοο. Θέλω να μου πείτε πως σας φάνηκε. Είναι ακόμα η αρχή I know butttt θέλω να δω την γνώμη σας γιατί είναι και η 1η μου ιστορία😥

Κεφάλαιο θα μπει το βραδάκι ❤ ~

-CutieFace-
See yaa😋

Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018Où les histoires vivent. Découvrez maintenant