❌Κεφάλαιο 9❌

149 16 12
                                    

Anny's POV 

"Λοιπόν, είσαι έτοιμη να γίνεις άλλος άνθρωπος;" με κοίταξε συνωμοτικά.

Εντάξει αυτό δεν μου αρέσει καθόλου!

[...]

Αφού κάναμε και οι δύο μπάνιο βγήκαμε και άνοιξα την βαλιτσούλα με τα πιο καλά ρούχα.

Η Emily διάλεξε για εμένα μία άσπρη, κοντομάνικη μπλούζα με μία κοραλί φούστα και ένα τζιν jacket και τέλος για παπούτσια έβαλα τα άσπρα μου all star.

Τα μαλλιά μου αποφασίσαμε να τα αφήσω ίσια και επειδή δεν ήθελα να βαφτώ έντονα μου έβαλε λίγη μάσκαρα, αφού η βλεφαρίδες μου είναι ήδη αρκετά έντονες. Επίσης έφτιαξα, με την βοήθεια της Emily, μία λεπτή γραμμή eyeliner και διάλεξα ένα απαλό ροζ lip gloss.

"Ουαου είσαι πανέμορφη!" αναφώνησε η Emily μόλις τελείωσε.

Μπα δεν νομίζω να είμαι και τόσο ωραία όσο λέει αλλά δεν πειράζει. Σίγουρα θα το λέει από ευγένια.

"Σε ευχαριστώ πολύ!" της είπα και κοκκίνισα.

Αφού ετοιμάστηκα εγώ, διαλέξαμε και ρούχα για την Em. Εκείνη φόρεσε μια μαύρη μακρυμάνικη μπλούζα κροπ-τοπ και μια ωραία λουλουδάτη φούστα.

Εκείνη έκανε τα μαλλιά της μπούκλες και δεν βάφτηκε ιδιαίτερα αφού είναι ήδη πανέμορφη.

Τελικά ίσα ίσα προλάβαμε. Ποτέ δεν έχω κάνει ξανά τόσες ώρες να ετοιμαστώ!

"Wow κι εσύ είσαι κούκλα!!"

"Αωωω σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πάμε τώρα γιατί θα περιμένει ο Archie και αν αργήσουμε θα γκρινιάζει." είπε και στο τέλος ρίξαμε ένα γελάκι.

Την ώρα που ανοίξαμε την πόρτα είδαμε τον Archie και τρομάξαμε. Εγώ πετάχτηκα και η Εm τσίριξε.

Αρχίσαμε να γελάμε και αφού ηρεμήσαμε φύγαμε από το ορφανοτροφείο αφού πρώτα ειδοποιήσαμε.

"Τι κούκλες θα κυκλοφορήσω σήμερα!" είπε ο Archie και μας έκλεισε το μάτι.

Εγώ κοκκίνισα και απλά συνέχισα να περπατάω.

Φτάσαμε στο μπαράκι που μας είπε ο Lucas πολύ γρήγορα και μπήκαμε μέσα.

Δεν είχε κόσμο αφού ήταν νωρίς ακόμα οπότε βρήκαμε εύκολα τραπέζι.Κάτσαμε όσο πιο κοντά γινόταν στην πίστα για να βλέπουμε τον Lucas.

"Θα πάω να πάρω κανά ποτό. Θέλετε τίποτα;" σηκώθηκε o Archie.

"Φέρε μου βότκα πορτοκάλι. Anny θα πιεις κάτι;" ρώτησε η Emily.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 24, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018Donde viven las historias. Descúbrelo ahora