❌Κεφάλαιο 4❌

427 102 125
                                    

Anny's POV

Με κοίταξε απολογητικά μετανιώνοντας για ό,τι έκανε.

Για να σπάσει την πολυαγαπημένη του κιθάρα πρέπει να έγινε κάτι πολύ σοβαρό.

"Lucas τι κάνεις εκεί; Τι έγινε;" δεν άντεξα και τον ρώτησα πλησιάζοντας τον γρήγορα παίρνοντας την πλέον διαλυμένη κιθάρα από τα χέρια του.

Το βλέμμα του περιπλανιόταν παντού σε όλο το δωμάτιο και απέφευγε το δικό μου.

Γιατί δεν με κοιτάει στα μάτια; Τι μπορεί να του είπε η διευθύντρια και τον αναστάτωσε τόσο πολύ; Μήπως έχει νευριάσει μαζί μου για κάτι;

Όχι αφού μέχρι πριν λίγο ήταν μια χαρά.

"Lucas ό,τι και αν έγινε θέλω να μου το πεις. Εμείς δεν έχουμε μυστικά ο ένας από τον άλλον." του ξαναείπα αφού δεν μου απαντούσε.

"Θέλω να σου πω τι έγινε απλά μου είναι και μένα δύσκολο όλο αυτό. Φοβάμαι την αντίδρασή σου. Η δική μου πάντως δεν ήταν και η καλύτερη." απάντησε δείχνοντας μου όλο το δωμάτιο στο οποίο παντού υπήρχαν σπασμένα κομμάτια γυαλιών και η κατεστραμένη του κιθάρα.

"Σου υπόσχομαι πως θα είμαι ψύχραιμη. " τον καθησύχασα για να μου πει επιτέλους.

"Να.... εεεε.... Δεν ξέρω πως να σου το πω!" μου είπε ξινοντας αμήχανα τον σβέρκο του. Πάντα το κάνει αυτό όταν έρχεται σε άβολη θέση. Και για να τον βγάλω από αυτή την θέση, του έπιασα το χέρι και τον κοίταξα κατάματα δίνοντας του ένα συμπονετικό βλέμμα και το θάρρος για να συνεχίσει αυτό που θέλει να μου πει.

Δεν θέλω να τον πιέζω αλλά ανησύχησα πάρα πολύ που τον είδα σε αυτή την κατάσταση. Επίσης έχω την αίσθηση πως έχει να κάνει και με εμένα κατά κάποιο τρόπο.

"Λοιπόν...Να...Εμ...Απλώς εγώ..." ξεκίνησε να λέει και έκανε μια παύση, αφήνοντας μια ανάσα που πρέπει να κράταγε ώρα, κοιτώντας κάτω.

"Εγώ... Πρέπει να φύγω από το ορφανοτροφείο..." είπε τελικά όσο πιο σιγά μπορούσε για να μην τον ακούσω. Κάτι το οποίο δυστυχώς άκουσα.

Τώρα με κοιτούσε μέσα στα μάτια περιμένοντας να αντιδράσω.

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω πως να αντιδράσω. Να αρχίσω να κλαίω που ο καλύτερος μου φίλος θα φύγει από έδω και θα μείνω μόνη μου; Να νευριάσω που μπόρεσε και μου έκρυψε κάτι τόσο σημαντικό; Αυτό  που θέλω να κάνω είναι να αρχίσω να ουρλιάζω. Δεν θέλω να τον χάσω. Είναι ότι πιο σημαντικό έχω στην ζωή μου.

Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018Donde viven las historias. Descúbrelo ahora