❌Κεφάλαιο 8❌

364 60 24
                                    

Anny's POV

Από τότε που έφυγε ο Lucas έχουν περάσει τρεις εβδομάδες.

Αυτές οι εβδομάδες μου φάνηκαν σαν μια ολόκληρη αιωνιότητα.

Δεν είχα κάτι να κάνω κι έτσι καθόμουν όλη μέρα στο δωμάτιο μου. Πάλι καλά κανείς δεν με ενόχλησε κι έτσι είχα την ησυχία μου.

Σήμερα σκέφτηκα να βγω από το δωμάτιο μου και να κάνω κάτι άλλο για να ξεχαστώ.

Μόλις αποφάσισα να σηκωθώ από το κρεβάτι μου φόρεσα τα γυαλιά μου και πήγα στο μπάνιο.

Αφού έκανα ένα δροσερό ντουζ έπλυνα προσεχτικά τα δόντια μου αφού φοράω σιδεράκια και θέλω να είναι καθαρά και πήγα πάλι στο δωμάτιο μου.

Φόρεσα μια γκρι φόρμα και ένα άσπρο απλό, κοντομάνικο μπλουζάκι αφού έχει αρχίσει να κάνει πάρα πολύ ζέστη και έπιασα τα μαλλιά μου έναν ακατάστατο κεφτέ. Μόλις μάζεψα και το δωμάτιο μου κατέβηκα κάτω για πρωινό.

Πήγα στην τραπεζαρία βιαστικά μιας και είχα αργήσει λιγάκι και έκατσα στην θέση μου.

Αφού απόλαυσα το πρωινό βοήθησα λίγο στο συμμάζεμα των πιάτων και μετά πήγα στο τεράστιο σαλόνι, στον γνωστό μας καναπέ, με κάτι παιδιά που κάναμε παρέα εγώ και ο Lucas.

Στην παρέα ήμασταν εγώ, ο Lucas, η Emily όπου την φωνάζουμε Em και ο Archie τον οποίο φωνάζουμε Arch.

Η Em είναι στην ηλικία του Lucas ενώ ο Αrch στην ηλικία μου. Αυτοί οι δύο μπορώ να πω πως ταιριάζουν πάρα πολύ και θα ήταν ωραίο ζευγάρι.

Τώρα τελευταία είχαμε απομακρυνθεί αρκετά από την παρέα και εγώ και ο Lucas οπότε μου έχει λείψει να είμαι μαζί τους.

"Anny πως είσαι;" με ρώτησε η Emily μόλις έκατσα μαζί τους.

"Ντάξει έχω υπάρξει και καλύτερα" είπα και με κοίταξαν και οι δυο συμπονετικά.

"Παιδιά τι λέτε να πάμε καμιά βόλτα σήμερα να περάσουμε καλά; Έχω βαρεθεί εδώ τόσες μέρες." πρότεινε ο Archie για να αλλάξει τη συζήτηση.

"Ναι, γιατί όχι! Εσύ τι λες Ann;" με κοίταξαν και οι δύο θέλοντας να πω ναι.

Καλά θα είναι πιστεύω και θα είναι ωραία για να ξεχαστώ και από τον Lucas έστω και για λίγο.

"Ωραία, είμαι μέσα!" τους χαμογέλασα.

"Τέλεια!" είπαν και οι δύο ταυτόχρονα κάνοντας με να γελάσω.

"Πού θα πάμε;" ρώτησα με περιέργεια.

"Δεν ξέρω αν είναι θα δούμε εκείνη την ώρα. Στις εννιά καλά δεν είναι;" είπε ο Arch αμέσως απαντώντας μου.

Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum