Lucas POV
Κατέβηκα βιαστικά τις σκάλες, και όπως πάντα, έκατσα δίπλα στην Anny, η οποία με περίμενε.
"Lucas, η διευθύντρια μου είπε να σε ειδοποιήσω να πας στο γραφείο της γιατί θέλει να σου μιλήσει." με ενημέρωσε μια κοπέλα.
"Τι με θέλει;" την ρώτησα με περιέργεια.
"Δεν έχω ιδέα! Αυτό ήταν το μόνο που μου είπε."
Τι να με θέλει τώρα; Δεν έχω κάνει κάτι!
Λες να έμαθε πως η Anny έρχεται κρυφά στο δωμάτιο μου; Άμα είναι αυτό θα το πάρω εγώ πάνω μου. Δεν θέλω να μαλώσουν εκείνη!
"Καλά... Ευχαριστώ." είπα τελικά και σηκώθηκα από το τραπέζι. Κατευθύνθηκα στο γραφείο της και όταν έφτασα χτύπησα την πόρτα με αγωνία.
"Περάστε" είπε δυνατά για να ακουστεί η φωνή της μέχρι εδώ.
Μπήκα μέσα και σήκωσε το βλέμμα της για να δει ποιος είναι.
"Lucas παιδί μου, κάθισε!" είπε και μου έκανε νόημα να κάτσω.
Την υπάκουσα και περίμενα να δω τι θέλει να μου πει.
"Γιατί με φωνάξατε; Έκανα κάτι κακό;" ρώτησα αγχωμένος αφού δεν μιλούσε και ξεκίνησα να χτυπώ το πόδι μου στο πάτωμα όλο νευρικότητα.
"Όχι όχι, φυσικά και δεν έκανες κάτι! Μακάρι όλα τα παιδιά εδώ μέσα να ήταν σαν εσένα και την Anny μας!" με διαβεβαίωσε και ένα βάρος έφυγε από πάνω μου.
Αφού όμως δεν έχω κάνει κάτι κακό τότε τι με θέλει;
"Αφού δεν έκανα κάτι τότε τι με θέλετε;" άρχισα να ανησυχώ.
"Λοιπόν είναι πολύ σημαντικό αυτό που θέλω να σου πω και έχει να κάνει με την ενηλικίωσή σου που θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρες..." έκανε μια παύση
"Εεεμ... Lucas βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σου ανακοινώσω ότι θα πρέπει να φύγεις από το ορφανοτροφείο και να πας να ζήσεις έξω από εδώ." συνέχισε κάνοντας άλλη μια παύση.
Εγώ απλά είχα μείνει να την κοιτώ με γουρλωμένα τα μάτια και ανοιχτό το στόμα.
"Ξέρω πως θα σου φανεί δύσκολο όλο αυτό αλλά είναι για το καλό σου. Πρέπει να ακολουθήσεις τα όνειρα σου, να κάνεις αυτό που θες και μένοντας εδώ πέρα είναι δύσκολο να τα πραγματοποιήσεις. Και πέρα από αυτό είναι και ο νόμος ο οποίος το λέει." μου εξήγησε κοιτώντας με ένα στενάχωρο βλέμμα, αλλά εγώ δεν ήθελα να το πιστέψω.
ESTÁS LEYENDO
Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018
Novela JuvenilΣε ένα ορφανοτροφείο στην Αθήνα ζουν δύο έφηβοι με πολλά όνειρα και φαντασίες για τον έξω κόσμο. Τι θα γίνει όταν οι δρόμοι του Lucas και της Anny χωριστούν; Τι θα απογίνουν τα συναισθήματα τους; Η Anny και ο Lucas είναι κυριολεκτικά φτιαγμενοι ο έν...