Anny's POV
Έφτασα σχετικά γρήγορα, μιας και δεν είναι ούτε μακριά αλλά ούτε και κοντά το εμπορικό, και ξεχύθηκα στα μαγαζιά. Ήξερα ακριβώς τι θα του πάρω!!
Έψαχνα παντού να του βρω μια υπέροχη κιθάρα αλλά δεν έβρισκα αυτή την ξεχωριστή! Είχα μπει σε πάνω από πέντε μαγαζιά και είχα δει πάνω από είκοσι κιθάρες. Η μία ήταν άσπρη με σκούρο πράσινο και μαύρο χρώμα, η άλλη ήταν μαύρη με λευκές λεπτομέρεια πάνω της, τίποτα το εντυπωσιακό, μετά είδα μία υπέροχη χρυσή κιθάρα με μαύρες γραμμές. Ηταν τέλεια αλλά δυστυχώς αυτή που είδα ήταν η τελευταία και της είχαν κάνει κράτηση. Από τις άλλες όμως καμιά δεν μου άρεσε. Στη μία δεν μου τρέλαινε το χρώμα, στην άλλη δεν μου με εντυπωσίαζε το σχέδιο της ή το σχήμα της και είχα απελπιστεί.
Είχα απογοητευτεί και είχα χάσει κάθε ελπίδα για να του πάρω ένα αξέχαστο δώρο, μέχρι που την είδα...
Είδα μία κιθάρα άλλο πράγμα!
Άλλο να σας την περιγράφω και άλλο να την βλέπετε.
Ήταν η πιο ωραία κιθάρα που έχω δει ποτέ μου! Το χρώμα της ήταν σκούρα μπλε και μαύρη γύρω γύρω. Το μαύρο αναδείκνυε της καμπύλες της και το ιδιαίτερο της σχήμα.
Μπήκα μέσα στο μαγαζί με σκοπό να την αγοράσω αμέσως. Ανυπομονούσα να του την δώσω από τώρα.
"Μπορείτε να μου πείτε πόσο κοστίζει αυτή η κιθάρα;" ρώτησα ευγενικά την κοπέλα που ήταν στο ταμείο και της την έδειξα.
"Φυσικά! Μισό λεπτό." είπε και πλησίασε την κιθάρα και κοίταξε το ταμπελάκι της.
Πήγα κι εγώ πιο κοντά της και περίμενα να μου πει την τιμή.
"547€ κοστίζει αλλά το συγκεκριμένο προϊόν είναι σε προσφορά 50% οπότε η τελική του τιμή είναι 273,5€." απάντησε
Αχ ωραία είναι σε έκπτωση αλλά και να μην είχε εγώ την κιθάρα θα την αγόραζα. Του αξίζει ένα τόσο καλό δώρο!
"Ωραία θα την πάρω!" της χαμογέλασα
Εκείνη την πήρε από την βιτρίνα και κατευθύνθηκε προς το ταμείο.
"Είναι για δώρο;" με ρώτησε κι εγώ της ένευσα.
Αφού πλήρωσα, την έβαλε σε μία θήκη και ύστερα μου την έδωσε.
Την ευχαρίστησα και έφυγα από εκεί.
Πάλι καλά που ήταν σε έκπτωση και μειώθηκε το κόστος της και μου περίσσεψαν αρκετά χρήματα και για την τούρτα!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018
Ficção AdolescenteΣε ένα ορφανοτροφείο στην Αθήνα ζουν δύο έφηβοι με πολλά όνειρα και φαντασίες για τον έξω κόσμο. Τι θα γίνει όταν οι δρόμοι του Lucas και της Anny χωριστούν; Τι θα απογίνουν τα συναισθήματα τους; Η Anny και ο Lucas είναι κυριολεκτικά φτιαγμενοι ο έν...