Anny's POV
Αφού ο Lucas σιγουρεύτηκε πως είμαι καλά, αποχώρησε από το δωμάτιο μου και με άφησε μόνη μου να κοιμηθώ.
Όλο το βράδυ στριφογυρνούσα στο κρεβάτι μου και δεν έκλεισα μάτι.
Σκεφτόμουν τον Lucas. Σκεφτόμουν το πόσο καλός και τρυφερός είναι μαζί μου. Επίσης αναρωτιόμουν γιατί ξεκίνησα πάλι να βλέπω αυτούς τους εφιάλτες.
Η ώρα έχει πάει 5:18 και ακόμα να κοιμηθώ. Παρόλο που νυστάζω δεν μπορώ να κοιμηθώ γιατί σκέφτομαι πως θα ξαναδώ αυτόν τον απαίσιο εφιάλτη.
Κάθε φορά φαίνεται όλο και πιο αληθινός.
Τα μάτια μου έκλειναν από μόνα τους αλλά δεν επέτρεψα στον εαυτό μου να κοιμηθεί.
Είμαι σίγουρη πως ούτε ο Lucas θα κοιμάται.
Με αυτήν μου την σκέψη σηκώθηκα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα από το κρεβάτι μου, το οποίο τρίζει απίστευτα ενοχλητικά, και στις μύτες των ποδιών μου κατευθύνθηκα προς την πόρτα για να πάω στο απέναντι δωμάτιο που ήταν του Lucas.
Ανοιξα την πόρτα, σιγουρεύτηκα ότι ο διάδρομος ήταν άδειος και πήγα ήσυχα ήσυχα να μπω στο δωμάτιο του. Όταν μπήκα μέσα τον είδα ξαπλωμένο ανάσκελα να κοιτάει το ταβάνι. Αμέσως κατάλαβα ότι κάτι σκεφτόταν.
Τον πλησίασα και δεν με είχε καταλάβει, ώσπου ξερόβηξα και τρομαγμένος γύρισε να με κοιτάξει. Όταν είδε ότι ήμουν εγώ, ένα ύφος ανακούφισης κάλυψε το αναστατωμένο του πρόσωπο.
"Τι κάνεις εσύ εδώ και δεν κοιμάσαι;" με ρώτησε με ενδιαφέρον.
"Δεν μπορώ να κοιμηθώ μέσα μόνη μου. Φοβάμαι ότι θα ξανά δω πάλι το ίδιο." του απάντησα ειλικρινά.
"Έλα εδώ βρε κουτό." μου είπε και έκανε χώρο για να ξαπλώσω δίπλα του, στην αγκαλιά του.
Αμέσως ένα κύμα ασφάλειας διαπέρασε όλο μου το σώμα. Μείναμε έτσι για λίγη ώρα, χωρίς να μιλάει κανένας μας. Ξέραμε ότι ότι και να λέγαμε ήταν περιττό. Ώσπου ένιωσα ξαφνικά τα μάτια μου να βαραίνουν, μέχρι που τελικά έκλεισαν τελείως και με πήρε ο ύπνος.
[...]
Ξημέρωσε και από τα παράθυρα έμπαιναν οι ακτίνες του ήλιου μέσα στο δωμάτιο φωτίζωντας το ολόκληρο.
Πριν λίγες μέρες μπήκε και η άνοιξη και έχει φτιάξει αρκετά ο καιρός ώστε να μπορώ να βγαίνω έξω για καμιά βόλτα.
ESTÁS LEYENDO
Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018
Novela JuvenilΣε ένα ορφανοτροφείο στην Αθήνα ζουν δύο έφηβοι με πολλά όνειρα και φαντασίες για τον έξω κόσμο. Τι θα γίνει όταν οι δρόμοι του Lucas και της Anny χωριστούν; Τι θα απογίνουν τα συναισθήματα τους; Η Anny και ο Lucas είναι κυριολεκτικά φτιαγμενοι ο έν...