Anny's POV
Αφού κατεβήκαμε κάτω και φάγαμε μεσημεριανό όλοι μαζί στην τραπεζαρία ήρθε επιτέλους η ώρα να κόψουμε την τούρτα.
Πήγα τρέχοντας στην κουζίνα να πάρω την τούρτα από το ψυγείο που την είχα βάλει, βρήκα και τα κεράκια με τον αριθμό 18, τα άναψα προσεκτικά να μην πέσει κερί πάνω στην τούρτα και βγήκα από την κουζίνα για να πάω στην τραπεζαρία όπου εκεί περίμεναν ο Lucas μαζί με όλα τα άλλα τα παιδιά.
Μόλις με είδαν όλοι ήρθαν τρέχοντας καταπάνω μου τσακώνοντας για το ποιος θα είναι δίπλα στον Lucas.
Αφού επιτέλους ηρέμησαν ξεκίνησα να τραγουδάω το τραγουδάκι των γενεθλίων μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά.
Μόλις τελειώσαμε και μαζέψαμε, ο Lucas δεν σταμάτησε να μας παίζει με την κιθάρα, τραγουδώντας μας με την υπέροχη και μελωδική φωνή του μέχρι το βράδυ που έπρεπε να πάμε για ύπνο.
Πήγαμε πάνω στο δωμάτιό μου και ξαπλώσαμε μαζί.
Αχ θα μου λείψει τόσο πολύ όλο αυτό όταν θα φύγει από εδώ.
Με σκέπασε προσεχτικά και αρχίσαμε να μιλάμε.
"Σε ευχαριστώ και πάλι για την κιθάρα. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχω θα την προσέχω σαν τα μάτια μου." με ευχαρίστησε για ακόμα μια φορά.
Πραγματικά σήμερα δεν την άφησε από τα χέρια του. Όπου κι αν πηγαίναμε κρατούσε και την κιθάρα και δεν άφηνε κανέναν να την ακουμπήσει γιατί φοβόταν μην του τη σπάσει.
Μου θύμισε τα μικρά παιδάκια που όταν παίρνουν ένα καινούριο παιχνίδι, το έχουν μαζί τους συνέχεια και όταν πας να τους το πειράξεις σου φωνάζουν.
Χαίρομαι τόσο πολύ που του άρεσε το δώρο μου. Τουλάχιστον θα έχει κάτι να με θυμάται.
"Ντάξει βρε Lucas το κατάλαβα!" τον κατσάδιασα αφού μου το λέει όλη μέρα.
Θέλω κάθε μέρα να είμαστε έτσι αφού σε λίγο θα μου φύγει. Θέλω να τον χορτάσω.
Η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να φύγει με τίποτα αλλά το κάνει για το καλό του κι επειδή τον αγαπώ πολύ θέλω να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος.
"Lucas μην με ξεχάσεις.." του είπα κάπως στεναχωρημένα.
"Πώς σου ήρθε τώρα αυτό; Φυσικά και δεν θα σε ξεχάσω! Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα. Πίστεψε ότι δεν μπορείς να με ξεφορτωθείς τόσο εύκολα εμένα!"
ESTÁS LEYENDO
Me Before You #B2K18WB #SCBDZ18 #SCFS #STORIES2018
Novela JuvenilΣε ένα ορφανοτροφείο στην Αθήνα ζουν δύο έφηβοι με πολλά όνειρα και φαντασίες για τον έξω κόσμο. Τι θα γίνει όταν οι δρόμοι του Lucas και της Anny χωριστούν; Τι θα απογίνουν τα συναισθήματα τους; Η Anny και ο Lucas είναι κυριολεκτικά φτιαγμενοι ο έν...