Kamp baya yaratıcı bir fikirdi.
-Peki kamp eşyaları nerde?
-Doğa var karşında al sana kamp ufaklık.dedi Nico
-Ne dedin sen bana 1)ben ufaklık değilim 2)inan bana doğayla aram iyidir yılışık surat.
-Ya öyle mi?Sen bir saat bile daynamazsın ufaklık.
-Var mısın iddasına?
-Varım lan nesine?
-Hançerini alırım.
-Bende seninkini.
-Anlaştık.
-Anlaştık ufaklı.
Bana pispis sırıtiyordu.Boş ver sene bu çocuk tatlı ama öküz.
-Eeee başlıyalım mı?
Tyson'un orada olduğunu unutmuştum.
-Ha ben odun toplarım.dedim ve ayrıldım.Odun toplamaya başlamıştım ki içime bir his yerleşti.Biri ya da bi şey yaklaşıyordu.Kılıcımı çektim Auram ortaya çıktı.Bir ağacın arkasına saklandım.O şey buraya geliyordu.
-Merbaaaaaaaa.
Ben bu sesi tanıyordum aman neyse, saldıraya geçtim.Ama o şey beni yakaladı.Bir kikloptu.
-Nerissa?
-Egeeeeeeeeeeee!Sana ne oldu ya?
-Aaaa.. şey... -kılıcıma baktı- demek melez olduğunu öğrendin.
-Sen nerden biliiyordun?Ve neden bana söylemedin?Bu halin ne,yoksa sen bir kiklop mu-
-Nerissa!
Bu Tyson'dı.
-Gitmemiz gerekiyor.Sorularıma orada cevap vririsin.
-Sen üstümdeyken mi?
Arsız bir sırıtışı olduğunu sezebiliyordum.Başımı iki yana salladım.Klasik Ege.Kampa vardığımız Tyson bana sarıldı.
-Yaşıyorsun,bu da kim?
-Arkadaşını mı getirdin ufaklık?
-Bu Ege ve kendisi benim arkadaşım. Ve bana nolduğunu anlatıyordu.
Ve Ege konuşmaya başladı:
-Aslında san söylemem gerkirdi ama bu seni tehlikeye atardı.Özür dilerim Nerissa ve hikayeme gelirsek ben de bir melezin Hermes'in oğluyum.Normalde kiklop değilim ama ama lanetlendim.Ben de beni şu tekrar insana çevircek büyü için seni arıyordum beni Hermes gönderdi-Nico'nun sana inanmıyorum bakışını yakalayınca-Beni Hermesin gönderdiğine ve kötü niyetim olmadığına Styks Nehri üzerine yemin ederim.
-Benim arkadaşlarım güvenilirdir yılışık surat.
Bunun üzerine laf sokmadı.
Ona yardım edecek misin?
Elbette o benim my best friend'im.
-Sanırım seni eski haline dönüştürebilirim.
-İki gözlü bana mı?
-Yok 3 gözlü Brad Pitt'e.dedi Nico
-Aslında beni 2 gözlü Brad Pitt'e benzetirler senin aksine.
-Eeee odunları topladım ateş yakalım yoksa karanlıkta oturucaz.
Nico ben yakarım diye atıldı.Yarım saat sonra hala yakamadı.Sonunda sopaları aldım ve sürtmeye başladım.
-Ha snki yapabilirmiş gibi uğraşma.
Ve o anda ateş yandı.
-1-0 öndeyim.
Artık ben öndeydim.Sonra oturduk.Tyson çantasında 3 sandaviç çıkardı ben kendiminkni Egeyle bölüştüm.
-Hey ufaklık omzunda tarantula var.
Anlamıştı hile olduğunu.
-Burası doğa yılışık surat korkmada alışmaya bak.dedim ve göz kırptım devam ettim 2-0 oldu.
-Lanet olsun.dedi
-İk nöbet benim,iki Nerissa üç Nico, dört Ege.
-Anlaştık.dedik bir ağızdan ardında kapşonumu kafama geçirdim.Ve yattım.
Rüyamda Poseidon geldi.
-Nerissa 1 haftanız var ama unutma orası çok büyük bir orman ve yeri belli değil.
-Merak etme başarıcaz.Neden önemli ki kikloplar insana dönüşmesi önemli değil.
-Hayır önemli o büyü diğer canavarlarıda insana dönüştürücek ve melezler kim insan kim canavar ayırt edemicek aynı şey bizim içinde geçerli.Ve bu yüzden birçok kişi ölebilir.Dikkat et.
-Tamam anladım.
-Ayrıca yeni güçler keşfedeceksin,korkma bu seni sen yapan.dedi ve kayboldu.
-Nerissa,Nerissa uyan sıra sende.
-Ha ne sırası ha tamam kalktım.
Kalktım hemen yüzümü ovuşturdum.Sırtım ağrıyordu.Tyson yattı bende başladım nöbete.O gün olanları düşündüm.Bir gün içinde hem her şeyimi kaybettim hem de her şeyimi kazandım.Ama asla değişmeyen şey bendim.Ve değişmicektim imse beni değiştiremezdi buna izin vermicekti.Ailem aklıma geldi.Ölmüşlerdi,galiba hiçbiri gerçek ailem değildi,bir daha kine bunu Poseidon'a sorucaktım.Bir ses duydum içimden bir ses bu bir cana vardı.Ve o şeyhırladı.Hayır yine o tazı.Kamptan ayrılıp Aurayı açtım.Hızla ilerledim.1 değil 2 tazı vardı.Hızla üzerme saldırdılar.Kılıcımı savurdım karnında bir yarık açıldı.Ve bana doğru geliyorlardı.Birinin kalbine soktum kılıcı,toza dönüştü.Diğeri üstüme atladı.Kılıcım savrulmuştu.Tazıyı uzak tutmaya çalışıyordum.Bir pençe darbesi yedim.Ardından öfkem kabardı.Sonra tazı birden cıyaklayarak uzaklaştı.Birden kendime baktım yanıyordum.Ama hissetmiyordum.Yeni güçler keşfedeceksin,korkma.Bunu kullanmak için kollarımı öne uzattım.Su gibi iteat edip tazıya ulaştı birkaç saniye içinde tazı yoz oldu.Kılıcımı aldım ve kampa döndüm.Nico beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar
Teen FictionEvden adım atışımla her şey değişti. Hem her şeyimi kaybettim hem de her şeyimi kazandım. . Ne ailem gerçek ailem ne de hayatım gerçek hayat. Ben Nerissa, deniz tanrısı Poseidon'un kızıyım. Percy Jackson'ın kız kardeşiyim.