Kamuran ayrıldığımızda gördüğümüz manzara şok ediciyi.New York New York değildi.Her yer ıssızdı ve soğuk ayrıca biz Temmuz altındaydık.Savaşın yakında çıkacağı belli oluyordu.
-Acele etmeliyiz.
-Nico bizi Los Angelsa götürebilir misin?
Başıyla onayladı.Ellerimizi birleştirdik.1dakika sonra Los Angelstaydık.Burdaki durumda farklı değildi.Jakein verdiği adrese baktım. Bizde 2 sokak ötedeydi.Eve vardığımızda ev çok güzeldi ama birinin uzun zamandır gelmediği belliydi.Hızla içeri girdik.Ev sanki buraya ait değilmiş gibiydi.
-Nereye bakıcaz?
-Bilmiyorum her yerde olabilir.Ben üst kata bakıcam.
Cevap beklemeden üst kata çıktım.Gördüğüm ilk odadan başladım.Burası benim odamdı....Tamda benim zevkime göre döşenmişti.Yatağın yanında bir çerçeve vardı.Almaya korkuyordum çünkü geçmişimle yüzleşmeye korkuyordum.Elime alıp üzerindeki tozları sildim.2 kişi vardı.Biri ben diğeri ise annem.....Ben niye hatırlayamıyordum ki. Geçmişimi annemi. Sanki ben diye biri yoktu kaybolmuştum. Arkamdan biri bana sarıldı.Ona döndüm Nicoydu. Parmağıyla gözyaşımı silene kadar ağladığımı fark etmemiştim.Ona sarılıp başımı omzuna gömüp ağladım. Nicoda saçımı okşuyordu.
-Nerissa!
O sırada Clarisse gelmişti. Elinde bir kağı vardı.
-Bak!
Kağıdın üzerinde Lotus Kumarhanesi yazıyordu.
-Sizce orada mı?
Jake'in Ağzından
Kampta herkes endişeliydi.Ve Nerissa benden onları eğitmemi istemişti ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum.Ankalar elementleri kontrol ederlerdi.Peki biz bunla nasıl baş edecektik. Ayrıca Nerissa bana güveniyordu.
-Umarım bir planın vardır Jake.
Gelen Percydi ve arkasında tüm kamp vardı.Atın beni bir yerden.
-Aaaaaaa... elbette var.
Bu koca bir yaşandı. Tabiksi bunu fark etmişlerdi.
-Arkandayız Jake.
-Biliorum ama onlar Anka ve 10 tane var onlardan ki bu yeterde artar bile.
-Merak etme bir yolu bulunur.Şimdi bir plan yapmalıyız ama anaların özelliğini belirlemeliyiz.
Başımı onaylarcasına salladım.
-Öncelikle Ankalar ben Nerissa gibi bütün elementleri kontrol edemez.Ayrıca çoğunlukla hava zaten o da en kolay elementir.Yani hava için bir yol bulursak sorunun birazını çözemiş oluruz.
-Peki bu nasıl olacak?
-Bir büyüyle.
-Tamam ama büyüyü kim yapacak?
-Üç büyüklerin çocuklarından birer tane olması yeterli sonra büyülü sözler.
-Büyü ne işe yarıcak?
-Havayı ağırlaştırcak bu da havayı kontrol etmelerini engeller.
-Ateş,su,toprak nolucak onlar içinde büyüler var ama bilmiyorum. Zaten suyukontrol eden 3,ateşi 2,toprağı ise 1 Anka kontrol ediyor. Yani her durumda kontrol etmeye cesaret edemezler.
-Ya ederlerse.
-Ederlerse aynı şekilde karşılık vericez.
-Peki o halde başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar
Teen FictionEvden adım atışımla her şey değişti. Hem her şeyimi kaybettim hem de her şeyimi kazandım. . Ne ailem gerçek ailem ne de hayatım gerçek hayat. Ben Nerissa, deniz tanrısı Poseidon'un kızıyım. Percy Jackson'ın kız kardeşiyim.