-Selam.
-Selam.Hazır mısın?
Başımı evet der gibi salladım.Açıkçası Clarisseden biraz tırsıyordum neden diye sormayın.Kız benim iki katımda.
Allahın sallağı ne tırsıyon lan.
Bu sefer ona katılıyorum neden tırsıyon bu tipten.
Bak o 2 savaşa girdi. Ve benim 2 katım.
Şimdi karart gözünü ve yen onu hemde tek hamlede.
Gözümü karatıp Clarisseye baktım.Onu bir tehtid olarak düşündüm.Hızla hamle yaptı.Yana kaçtım,havada kalan kolunu tuttum ve ters çevirdim.Böylece Clarisseyı yendim.
-Oha abi,biraz yavaş gel öküz gücü var sende ya.Hadi tekrar.
Ayağa kalktı ve yerinde cıplamaya başladı.Sağımı hedef almıştı bunu nasıl anladım bilmiyordum.Karnıma bir yumruk attı ama bende diz kapağına takmeyi geçirdim.Kolay pes etmedi.Antremana devam ettik.1 saat sonra ikimizde terden sırılsıklam bir şekilde yerlere serildik.
-Ahhhh,çok iyi dövüşüyorsun ve daha ilk zamanın.
-Sende fena değilsin ama işte ben yani.
1 saat içinde Asi(ki bu Clarisseye taktığım isim.)ile iyi arkadaş olmuştuk.Afrodit kulübesinden bir züppe adını bilmiyorum öğrenmeye de niyetim yok.Başıma dikildi ve baktı.
-Şuna bakın sürtük kendini bi halt zannediyo.Kalk hemen yerimden.
Bi dakika bu fahişe bana sürtük mü dedi sıçtın şimdi hödük.
Asi ayağa kalkmış ve tam ağzını açacakken ışık hızında ayağa kalktım.Sinirleniyırdum ve bu sefer kontrol etmicektim.Hemen içimdeki sokak karısı harekete geçti.
-Sen bana ne dedin fahişe.Bi daha o kelimeyi kullanırsan o pis saçından tutar seni Tartarusa atarım kaltak .
-S-Ü-R-T-Ü-K.Hem ben fahişe değilim sen kendine bak daha yeni geldin hemen bi şey sanma kendini.Ayrıca erkeklere yavşıyosun özellikle şuna.
Nicoyu gösteriyordu.Nico bi bana bi de kıza bakıyodu bana kaş göz işaretiyle yapma demeye çalışıyordu.Ama ben ona bi bakış atıp yapacağımı anlattım.
-Sana bu kelimeyi söylememi söylemiştim.Ayrıca herkesi kendinle karıştırma.
Bu sırada tüm kamp başmıza toplanmıştı.Sinirle onlara baktım.
-Poseidonun kızı olman bi şey ifade etmez iki suyu oynatıom diye havlandın.Ben o havanı indirirm fahişe.
Ne dedi o bana fahişe mi dedi asıl şimdi sıçtın sen.Ya demek iki suyu oynatıyomuşum yandın sen.Haha
Tüm gücümü serbest bıraktım önce vücudumdan dumanlar çıktı ardından bütün vücudum alev aldı.Herkes bi adım geriledi Nico ve Percy dışında.Gözlerimi kaldırıp ona baktım.
-Söylicek bi şeyin var mı kaltak?
-Nerssa hemen benimle gel.
Kheiron beni peşinden sürükledi tabi peşimizde Nico Percy Asi Annabeth.Hepimizi içeri aldı aynı anda Poseidonda beliriverdi.
-Sen ne halt ettin.Gizli kalmalı.
-Ne kızıyosun gizli olması gerektiğini döylemedin.
-Senin bunu saklıcağını düşündüm.
-Ne var altı üstü sinirlendim ve yandım.
-Ya zaten ne kadar basit eğer biz her öfkelendiğimde bir yeri yaksaydım.Dünya kalmazdı.
-Bu aynı şey değil.Ben kimseye zarar vermiyorum.
-Sen öyle san ne olduğunu ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorsun.Bunu kontrol etmelisin yoksa zarar veririsin.
Apışıp kalmıştım.Diğerleride aynı tipteydiler.
-Ne demek istiyorsun neyim ben ha söylesene.
-Söyleyemem.
-Neden ?
-Kendin öğrenmelisin.
-Ya öylemi banada aynı şeyi söyleyen biri vardı.Dur br düşüneyim kimdi ahh buldum bir vampir belki gidip ona sorarım.
-Tavan arasına çık.
-Orada kajin yok bilion demi?
Bana "ah ben bilmiyodum" bakışı attı.Yukarı baktım.Merdivenlere baktım.Yukarı çıkmaya başladım.Döndüm ve Nicoya baktım,başını salladı.Tavan arasına girdim.Çok tozlu ve örümcek ağı vardı her yerde.Başımı kaldırmamla tüm mumlar yandı.Ortada bir kitap ve sanırım bir albüm vardı.Hafifçe parlıyorlardı.Kitaba dokundum ve rüya gibi bi şey gördüm.Eski zamanlardaydım.Güzel sesli bi kadın
-Eskiden ankalar vardı.Onlar hem bi melez ayrıca elementlere hükmederlerdi ama sadece birine .Onlar herzaman bir tane olurlardı ama savaş çıktı ve son anka öldürüldü.Ama aslında son değildi.
Ardında gözümün önüne bir kadının resmi geldi.
-Annen biliyordu.O hala gerçek ankanın gelmediğini biliyordu ve araştırdı.Bunları nerden biliyordu diye soraran o melezdi ama normal bir melez değildi.Her neyse bunu sonra öğrenirsin.Annen sana hamile kalınca senin ne olduğunu anladı.Ankaların efendisi ama annen korktu çünkü sen çok güçlü ve değerliydin bu yüzden bunu herkesten sakladı.Sana o baktı.Ama bir gün evinize saldırı oldu annen seni korumak istedi ama o çok güçlüydü annene ne oldubilmiyoruz.Ama annen seni korumaya çaışırken saldırana çok büyük zarar vermiştin.Şİdiyse peşinde dünyadan intikam almak istiyor.Ama sen onu durduracaksın ama önce eğitim almalısın.
-Sen kimsin?
-Umarım yakında öğrenirsin tatlım kendine dikkat et.
Sonra gitti.Bu kadarı çok fazlaydı.Kaldıramazdım.Sonra yavaş yavaş her şey karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar
Teen FictionEvden adım atışımla her şey değişti. Hem her şeyimi kaybettim hem de her şeyimi kazandım. . Ne ailem gerçek ailem ne de hayatım gerçek hayat. Ben Nerissa, deniz tanrısı Poseidon'un kızıyım. Percy Jackson'ın kız kardeşiyim.