Kampta Uçurum Olursa

188 12 0
                                    

Büyük Eve doğru hızla gidiyordum.Tam kapıyı çlacaktım ki Kheiron karşımda belirdi.Olduğum yerde zıpladım.

-Gel.

Bende emre uyup içeri daldım.Kapı kapandı yavaşça.

-Senin için bir görevim var.Annen bulmalısın.

-Ama savaş çok yakın.

-Annen bize savaşı kazandıracak şeyi biliyor.O tek umudumuz.

-Tek umudumuzda ne demek.

-Biliyorsun,eskiden de ankalar vardı.Ve tartarus onlarıda kendi tarafına çekmiş.

-Ama bu imkansız.Ankalar dünyayı korumak için yemin etmişlerdir.

-Evet ama tartarus onlara büyü yapmış.Ne derse onu yapıyorlarVe annen bunu durduracak bir şey biliyordur.

-Tamam ne kadar zamanım var?

-10 gün.

-Bu kadar zaman yetmaz ki.Nerde bile olduğunu bilmiyorum.

-Evet ama mutlaka bir ip ucu olmalı değil mi.Herşeyin başladığı yere bak.Savaş çok yakın her an olabilir.Bu yüzden hızlı olmalısın.Yanına 2 kişi al ve hemen çık zaman yok.

Başımla onaylayıp evden çıktım.Çıktığımda Nico ile Jake beni bekliyordu.

-Ne oldu?

Onlara olanları hızla anlattım.İkisi aynı anda:

-Ben de geliyorum.dedi

-Hayır.Jake gelemezsin.Kamptakileri ankalr konusunda eğitmeisin ne olur ne olmaz.Hem Nico ve Clarisse yanımda olucak.

Ağzını açtı ama sonra geri kapattı.Başını salladı.

-Dikkat edin.

Sonra arkasını döndü ve gitti.Bizde Asiyi aramaya başladık.

-Clarisse!

Bize döndü.

-Evet?

-Göreve gelir misin?

-Elbette ne zaman çıkıyoruz.

-Hemen şimdi.

-Tamam.O zaman 1 saat sonra sınırda buluşalım.

Ardından uzaklaştı.Nico bana döndü

-İyi misin?

-Evet.Hazırlansak iyi olacak.

Kulübeme doğru gittim.Sırt çantamı kattım.Ve içine günlük ve kitabı.Ve gerekli diğer birkaç şey aldım.Sonra Kheironun dediklerini düşündüm.Herşey ilk nerde başlamıştı.Geçmişimin sadece birazını biliyordum.Peki ne nerde başlamıştı.Göerv annemin kaçırılmasıysa onu arıyorsam kaçırıldığı yere bakmalıydım.Yani evimm....Peki evim nerdeydi.Sanırım bunu Jake sormalıydım.Çantamı alıp dışarı çıktığım sırada yer sallanmaya başladı.Ben bir yere tutunamadan yere düştüm.Gökyüzü ise hiçte iç açıcı değildi.Neler oluyordu.Yanımda aniden Jake belirdi.

-Nelr oluyor.

-Tartarus ve Zeus savaşa hazırlanıyor.Acele etseniz iyi olur.

-Tamam da sana sormam gereken bi şey vardı.Ev-

Yer yarılıyordu.Ve kocaman bir yarık oluşmuştu.Yer hala sallanırken oraya düşmemek zordu.En yakın yere tutunduk.

-Bir şeyler yapmalıyızzz.

-Ne peki fikirlere açığım şu anda.

-Toprağı birleştirmeliyiz.

-Ama bunu yapamayız o kadar eğitim almadık!

-Ama yapabilirz Tartarusa düşmek istemiyorum.

Elim kayıyordu.

-Jake odaklan.Yapabilirz.

Gözlerini kapadı.Ben de toprağı hissetmeye çalıştım.Ama hiçbir şey olmuyordu.Yanımdan bir şey geçti.Gözlerim açtığımda.Jake yoktu.Uçrumun tepesinde tutunmaya çalışıyordu.Elimi bıraktım ve uçurumun kenarna indim.Jake düşmeden elini tuttum.Çok ağırdı.Onu yukarı çekmeye çalıştım ama olmuyordu.

-Nerissa dikkat et.

Arkamı döndüğüm sırada  Masalardan biri bana doğru geliyordu.Elimi öne uzattım.Havayla az da olsa onu durdurdum.Ama hala Jake çıkaramamıştım ve giderek yoruluyordum.

-Jake havayı kullan.

-Olmuyor denemedi mi sanıyorsun.Burada ki hava kullanılamaz.

-Peki o zaman toprağa yoğunlaş.

-Denedik olmuyor yaaa.

-O zaman öl geber Jake.

-Tamam tamam deniyorum.

Bu arada diğer kampçılarda uçuruma yaklaşıyorlardı.

-Acele ett.

Yoğunlaştım.Toprağı hissetim.Ve birbirine yaklaşmasını denedim.Yer altımda hareket ediyordu.Jake olan gücümla çektim.Uçurum yoktu ama biz bitmiştik.Nefes alışverişimi düzenlemeye çalıştım.

-Bana ne sorucaktın?

-Annemin evi nerde?

-Los Angelsta.Neden sordun?

-Orada ip ucu arıcam.

-Haaa tamam anladım.

Yanımıza Nico geldi.

-İyi misiniz?

Başımızı evet anlamında salladık.

-Acele etmeliyiz.

Yanıımıza Clarisse da geldi.

-Hadi gidelim.

Sonsuza KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin