Jake
Artık savaşa 1 gün kalmıştı ve kendini baya baya hissettiriyordu.Ve ortada Nerissa yoktu hala ve İris mesajıda atmamıştı.Buda herkesi çok endişelendiriyordu.
-Hazırız.
Percy gelmişti.Başımı onaylarcasına salladım.Havada kasvet vardı bu da bizi de kasvetli bir hale sokuyordu.
-Onun için endişeleniyorsun.
-Kaç gündür İris mesajı atmadı bir haberde yok.Zamanımız ise kalmadı.
-Percyyyyyy!!!Geldiler!
Seslenen Annabethti.Geldiler?Geldi.Hızla tepeden aşağı indim.Ama sonuç kocaman bir hayal kırıklığı.Orada sadece Nico,Clarisse ve Nerissanın annesi vardı.Peki Nerissa nerede?
-Nerissa nerede?
-Merak etme o iyi Jake ama önemli bir işi var.Gelicek.
Bunu söylerken sesi titredi.
-Peki
-Açılın.Yol verin.
Gelen Kheirondu.Belen(Nerissanın annesi)le uzun süre bakıştılar.Bu önemli işin ne olduğunu onlar biliyordu.Ama onun iyi olduğunu bilmek şimdilik yeterliydi.
-Herkes yataklara.Yarın bitirecek bir işimiz var.
Sessizce Zeus kulübesine döndüm.Kapıya ulaşmıştım ki;
-Jake!
Gelen Nicoydu.
-Ne?!
-Konuşmamız gereken bir konu var.
Birlikte sahile indik.Burası Nerissaya en yakın hissetiğimiz yerdi galiba.
-Nerissayı kaçırdılar.
-Ne onun iyi olduğunu söylemiştin.Ve sen onu bulmak yerine buraya mı geldin!
Yumrağımı suratını indirmeye hazırlandım ama yumruğumu tuttu.
-Önce dinle.Nerissa kaçtı ama o sırada Nerissanın kanını almışlar ki bu ankaları diriltmenin tek yoluyudu.
-Hayır bu olamaz..Yani bitti mi?
-Evet ama Nerissa bunu kabul edmedi.Ve bir şey bildiğini bizimde elimizdeki her şeyle savaşmamızı söyledi.Yetişicek.Veee sana bunu verdi.
Bana bir zarf uzattı.
-Baktın değil mi? Sadece omzunu silkmekle yetindi.Zarfı açtım.
Önemli olan güç değil içindeki.
Son çağrı herkesi toplıcak
Kraliçe son uçuşunu yapıcak.
Bende şu anda sadece "?" vardı.Başımı kaldırıp Nicoya baktım.
-Bana bakma ,bende anlamadım.
* * * * * ** * * * * * ** * * * *
Nerissa
Eski evime gelmiştim ama eve girmemiş sadece bir kütüğün üzerine oturmuş evi izliyordum.Tuhaf daha önce fark etmediğim o kadar çok şey vardı ki.Artık her şeyi anlamıştım.En azında ben öyle sanıyordum.Artık kılişe olduğunu düşünsemde;Büyük güç büyük bir fedakarlık gerektirir.Bense birazdan en büyük fedakarlığı yapıcaktım.Sadece savaş başlamalıydı.Ayağa kalktım.Sadece içindekini hisset.Son çağrı herkesi toplıcak.Uçurumun tepesine vardım.İçimdekini hayata döndürdüm ve onla birleştim.Kendimi aşağı bıraktım.
* * * * * * * * * * * ** * *
Jake
Herkes toplanmış düşmanı bekliyordu.Sevgililer belki son olur diye anın keyfini çıkarıyordu ama olmamalıydı.Nicoyla göz göze geldik ikimizde göz göze geldik.Ayak sesleri yaklaşıyordu.Gelmişleri.Önde Medusa,Tartarus ve David.Ankaların gözleri simsiyahtı duygudan eser yoktu.
-İleriiiiiiiiiiii!!!!!!!
Herkes harekete geçti.Sadece zaman durdu her şey gibi.Kılıçlar etrafta ışıldıyor elementler etrafta.Bu savaşın sonucu şimdiden belliydi.Önüme geleni engellemeya çalışıyordum ama başarısızdı girişimlerim 15 kişi olsalarda onları durduramıyordu..
1 saat sonra tüm melezler uçurumun ucundaydı.Bittmişti.Arkadan Tartarusun kahkahaları duyuluyordu.Nicoyla ben önedeydim.
-Ne oldu sevgili ankanız korktu mu.
-BEN BURADAYIM.
Sesin geldiği yönde Nerissa duruyordu.
-Bence o kadar kolay değil bu iş.
-Ne yapabilirsin ki bir tanrıyla baş edemezsin.
-Sen kendini Tanrımı sanıyorsun yazık.
Bu söz cidden ağırdı.Tartarus ise sinirlenmişti gerçek boyuna döndü Nerissa ise kolay kalıyordu.Ama onun yüzünde sanki bunu beklediğini belirten bir gülümseme vardı.Yavaşça geriye doğru ilerledi.Sonra tüm hızıyla koşmaya başladı.Uçurumdan atladı.Birisi;
-Hayırrrrrrrrrrrrrrrr.
diye bağırdı bu ben ve Nico olduğunu anladım.Nerissa ise döne döne düşüyordu en sonuda bir kuşa dönüştü.Bir ANKAYA.Hızla Tartarusun etrafında dönmeye başladı.En sonuda bizi tutan kollar gevşedi.Ankalar normala dönmüştü onlarda hızla uçurumdan atladı artık gökyüzünde 16 anka vardı.
Önemli olan güç değil içindeki
son çağrı herkesi toplıcak
kraliçe son uçuşunu yapacak.
Kraliçe Nerssaydı.Son uçuş, hayır.Onu engellemeliydim oysa hareket edemiyordum.
Ankalar yukarıya çıktılar ve hızla Tartarusun üzerine uçtular.Birden etrafı ışık sardı.Herkes geriye uçtu.Kalktığımızda ise Tartarus yoktu.Yerde ise ankalar vardı hareketsizlerdi.
--Nerisssaaaaaa
Hızla tepeden indim.Yanına vardığımda gözlerini açtım.Ankların soyu tükenmişti.
** ** ** * * ** *
2 yıl sonra
-Jake.
Clarisse beni çağırıyordu.Koşarak onun yanına gittim.Yağmur yağıyordu.Onu öptüm yavaşça.Bana gülümsedi.
-Hey aşk kuşları aile var?!
Nerissa ve Nico geliyordu.El eleydiler.Artık her şey olması gerektiği gibi olmuştu.Nerissa savaşta Tartarusu durdurmak için tüm gücünü feda etmişti.
-Eeee hadi geç kalıcaz servis bekliyor.
-Ünüversiteye.
Nico ve ben gülme krizine girdik.Kızlar kaşlarını çatmış bize bakıyordu.Servise doğru yürüdüler.En sonunda kendimizi topladık ve hızla servise koştuk.
Bu son bölümdü aslında daha fazla yazmayı planlamıştım.Ama bu sene Teoga giricem ve sınava 3 ayım kaldı.Ben artık ineklicem ama haziranda yepyeni bir hikaye yazıcam bu sefer mizah ve aşk olucak.Umarım sonsuza kadarı beğenmişsinizdir.
Okuduğunuz ve votelediğiniz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar
Teen FictionEvden adım atışımla her şey değişti. Hem her şeyimi kaybettim hem de her şeyimi kazandım. . Ne ailem gerçek ailem ne de hayatım gerçek hayat. Ben Nerissa, deniz tanrısı Poseidon'un kızıyım. Percy Jackson'ın kız kardeşiyim.