*arkadaşlar Naiad bir su perisidir
Naidin yeşil saçları ,soluk bir teni vardı.
-Denizin kızı.Poseidon seni bekliyor,beni takip et.
Sonra suda kayboldu.Tek kaşım yukarıda suya daldım.Tabi nefesimi tututarak suya daldım.Vay anasını hakatten çok güzeldi burası .Naiad bana dönüp
-Nefesini tutmana gerek yok.
-Nereye gidiyoruz?
-Poseidon'un sarayına
-What dedin?
-Poseidon'un denizin dibinde olan sarayına.
Hadi canım ben bilmiyodum bakışı attım.Sinir o da bana o zaman özürlü gibi davranma bakışı attı.Sonra döndü gitti.Arkasında gözlerimi devirdim.Yarım saat sonra saray göründü.Yine vay anasını.Etrefta bir sürü yarı balık yarı insan vardı.Ve hepsi dönüp bana baktı.Bir grup pullu kız bana bakıp konuşuyor ve gülüyorlardı.Normal şartlarda olsa onlara gidip ne bakıon aga derdim.Buldum eğer suyu kontrol edebilirsem bu iş olur. Dikkatimi topladım ve hafifçe elimi salladım.O pullular 1 metre öteye savruldular.Ama Naiad dönüp bana baktı.Bakışları cidden yaptın mı bunu çok banasın bunu biliyosun der gibiydi.Ben de en akıllıca şeyi yapıp başımı çevirdim.Ardından beni saraya soktu.Saray müthişti.Dar bir kapıdan geçtik.Odanın ortasında balıkadam vardı ama onun kuyruğu maviydi.Sonra bizi döndü.
-Hoşgeldin kızım.
Ne yani ben daha çok karizmatik hayal etmiştim.Galiba yüzüm bunu yansıtıyordu.
-Normalde böyle değilimdir.Ama seni buraya önemli bir şey için çağırdım.Öncelikle sana bir görev vermek için.
O arada kapı çalındı.Ve içeri bir kiklop girdi.Sarı saçları vardı ve normal bir kikloptan daha küçük ama benim 3 katımdı.Elinde muhteşem bir kılıç vardı.
-Nerissa bu kardeşin Tyson.
Tyson bana baktı ve gülümsedi.Bende ona gülümsedim.Ona hemen kanım kaynadı.
-Tyson kılıç.
Tyson kılcı Poseidona verdi.
-Nerissa bu kılıç Aura. Yani güç anlamına da gelir. Kılıcı döndürdü ve bir hançere dönüştü.Sonra tekrar salladı.Hançeri tekrar salladı ve minicik bir çakıya dönüştü.Kılıcı bana verdi.
-Ona iyi bak. Her neryse şimdi asıl konuya gelelim.Senden bir nesne bulmanı istiyorum.O nesne Sonsuzluk Parşömeni.A-
-Dur bi dakika o ne ?
-O bir kiklopu sonsuza kadar insana çevircek büyü taşıyor..Bir kiklop tarafından çalındı ve onu o çözmeden önce bulmalısınız.Ve siz de Tysonla gidip onu alacak ve kampa geri götüreceksiniz.
-Tamam ama görevleri genelde Kheiron vermez mi ?
-Evet ama bu seferlik ben veriyim dedim.Tyson sana görev hakında her şey anlatır.Şimdi çıkabilirsiniz.
Bizde Tysonla dışarı çıktık.
-Demek sen benim kardeşimsin bir kardeşimin daha olması ne güzel .Seni sevdim.
-Bende seni sevdim Tyson. Eeee nerden başlıyoruz?
-Yukarıda bir orman var. Oradaki bir mağarada kiklop.
-Eee hadi ne bekliyoruz.
Suyun beni yukarı çıkarmasını istedim ve başardım.Birkaç dakika sonra yüzeye çıktık.İleride kara vardı.Birlikte oraya yüzdük.Karaya çıktığımızda bacaklarımı hissetmiyordum.
-Bu normal mi?
-Ne ?
-Bacaklarımı hissetmemem.
-Ha o mu zamanla alışrsın.
Ah tabi canım.Hızla ayağa kaptık.Ormana doğru ilerledik.
-Hava kararıyor.Yakında kamp kurmalıyız.
-Tama.Ama önce bir yer bulalım. Başıyla beni onayladı.Çok fazla gitmemiştik ki arkamızdan bir ses geldi.Hızla kılıcımı çektim.Bekledik.Neyse ki reflekslerim iyi,kafamın üstinden bir hançer keçti.Ardından biri üstüme atladı.Karnına tekmeyi yapıştırdım.O da yüzüme yumruğu yapıştırdı.
-Dur Nico.
Sonra üstümdeki şey kalktı.Tyson da beni kaldırdı.
-Naber Tyson ?
-İyi,sen?
-İyi,sen kimsin?
Bunu bana bakarak söylemişti.Bunu söylerken suratında kendini beğenmiş bir ifade vardı.
-Nerissa,Poseidon'un kızı.Sende ölümün çocuğusun demi?
Bu lafım üzerine o ifadesi soldu ve bende kendimi beğenmiş ifademi takındım.
-Evet,yumruk için özür,iyi misin?
Bu lafı üzerne bulanık gördüğümü fark ettim.Birkaç defa gözlerimi kırpıştırdıktan sonra ona baktım.Oha lan çocuk çok tatlıydı.Simsiyah saçları dağınık bir şekilde anlına dökülüyordu.Ve o simsiyah gözleri beni delip geçiyordu.
HOP NOLUYA LAN ÇOCUĞUN AĞZINA DÜŞEYDİN.
çOK TATLI AMA.
KENDİNİ TOPLA AĞIRDAN AL SALAK.
-Aloo sana diyorum iyi misin?
-Ha ah evet iyiyim.
Tyson bana baktı sonra Nico'ya, ardından arsız bir sırıtış attı.Gözlerim pörtledi bir anda.Sonra Tyson konuştu;
-Hadi kamp kuralım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar
Novela JuvenilEvden adım atışımla her şey değişti. Hem her şeyimi kaybettim hem de her şeyimi kazandım. . Ne ailem gerçek ailem ne de hayatım gerçek hayat. Ben Nerissa, deniz tanrısı Poseidon'un kızıyım. Percy Jackson'ın kız kardeşiyim.