-Tahtını kurmuşsun kalbime, ister miydin; kral olmak gönlüme?-
-Cüzzam hastası gibiyim, derdine çaresi olunmayan.
Olmak ister misin derdime çare, gönül kapılarımı aralayan-- Bir kadeh şarap gibisin sarhoş eden...-
Senin için yazdığım defteri gelen yeni müşterinin kapımın zilini oynattığında kapatıverdim. Bu aralar fazla yoğundum. Seninle alakalı şeylere kafa yoramıyordum.
Derdime ilaçlar bile etki etmiyordu.
Soracaksın belki bu defteri okuduğunda; Neden senin için bunları yazdığımı.
Sana olan sevgim taşıyor demek ki.
...
Gel zaman git zaman, akşama kadar dokunamamıştım tekrardan, sana yazdığım deftere.
Sırtımdaki ağırlıkla, hantal hareketlerimle sigara yakmış içiyorken, göğün manzarasında, sen geldin.
Saçların... Boyamışsın.
Ama kızıl sana çok yakışmış. Kiraz dudaklarınla ahenk içindeler.
Öylesine yumuşak duruyorlar ki! Sanki doğal saç rengin gibi. Ah saçlarına dokunamamak çok zor.
Sana yaklaştığımda burnuma dolan parfümün şimdiden ciğerlerime işlediği gibi küçük dükkanıma da işlemişti.
Çok sevecen bir halin vardı. Sanki yeni saç rengini bana göstermek ister gibi.-benden ilgi bekler gibi-
Nasıl olduğunu sorup saçlarını savururken içime kıskançlık duygusu hakimiyet sağlamıştı
Kızları kıskandıracak güzelliğin karşısında seni şimdiden herkesten kıskanmaya başlamıştım.
Dayanamayıp elimi saçlarına sürdüm, gözlerini kapattın. Cidden dışardan durduğu kadar yumuşaktı.
...
Benimle birlikte oyuncak yapmak istemiştin. Seni nasıl kırabilirim.
Oduna nasıl şekil verileceğini anlatırken bakışlarının odunda değil bende olduğunu hissettim.
Yüzümü senden tarafa çevirdiğimde hayran hayran (?) bana bakıyordu gözlerin. Sanki gözlerimde parıltı arar gibi.
Utanmadan beni seyredişin benim çekinerek mutfağa gitmemle sona erdi. Biraz soğuk su içmem gerekiyordu.
Yoksa kalbimde yangın çıkacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Dükkanı // pcy+bbh
FanfictionSeni ilk defa bir hafta önce dükkanıma elini tutan küçük çocukla girerken gördüm. Gülümsüyordun. Diyeceksin ki bunda farklı ne var? Ahh... gülüşün... içimi eritti desem? Yakandaki karttan okudum kanser tedavisi için açılan dernekte gönüllü çalışıyo...