HangryLuna dejavu😘
***
Elimde poşetler kucağımda uyuyan Choi Hyun ile dükkana doğru gidiyorduk.
Ah evet o miniği evlat edinmiştim. Sanki benim parçammış gibi...
Dükkana geldiğimde müzik açtım. Bir yandan Choi Hyun için mama hazırlıyordum bir yandan müzik eşliğinde dans ediyordum.
Choi Hyun çok mutlu duruyordu. Ben müzik eşliğinde hareket ederken o da başını sallayıp ellerini çırpıyordu.
Yanakları senin gibi kırmızıydı. Onun babası gibi duruyordun.
Choi Hyun'un mamasını hazırlayınca onunla beraber çalışma masama geçtik.
Bir yandan mamasını yedirirken diğer yandan senin minik için istediğin hediyeyi hazırlıyordum.
Aklımda akşam için güzel bir plan vardı. Sen, ben ve Choi Hyun...
Akşam yüzünü göstermeye başladığında çoktan işim bitmişti.
...
Choi Hyun ile beraber koltukta uzanıyorduk. O üzerimde derin bir uyku çekerken bende ağzımla ritim tutuyordum kendimce söylediğim müziğe.
Evet, müziğe fazlasıyla ilgim vardı. Hatta müzisyen olmak için bunun adına üniversite bitirmiştim ama gel gör ki küçük dükkanımda küçük hayallerle yaşayan bir oyuncak ustasıydım.
Oyuncaklara ilgim de aynı müzik gibiydi. Hatta daha eski zamanlara dayanıyordu bu ilgim.
Babam ölmeden önce benim gibi oyuncak ustasıydı. Ama onunla aramızda bir fark vardı. O gerçekten ustaydı. Annem bizi terk etmeden önce çok güzel bir aileydik. Komşuların diline destan bir aile hayatımız vardı. Fakat bir gün annem evi terk etti. Nedenini hiçbir zaman öğrenemedim.
Velhasıl babam annemin yokluğunda kendini bu işe adadı. Ve cidden işinde usta oldu. İlgim o zamanlar başlamıştı bu işe. Yani bir nevi baba mesleğini gelenekleştirmiş, devam ettiriyordum.
Akşam karanlığı yer yüzünü üzerini örtü gibi kapattığı vakitte -sonunda- çıkageldin.
Elinde senin yaptığını belli eden pasta leziz gözüküyordu.
Giydiğin kıyafetler seni şık göstermişti. Gönül isterdi ki bu kıyafetleri seninle çıktığımız randevuda giymeni...
Yüksek bel siyah kotunun içinde salaş hava katan bordo gömleğin, iki yana ayırdığın dalgalı kızıl saçlarınla -ayrıca kiraz rengi dudağınla- güzel bir uyum yakalamıştı.
Tanrı şahidim kızları kıskandıracak güzelliktesin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Dükkanı // pcy+bbh
FanfictionSeni ilk defa bir hafta önce dükkanıma elini tutan küçük çocukla girerken gördüm. Gülümsüyordun. Diyeceksin ki bunda farklı ne var? Ahh... gülüşün... içimi eritti desem? Yakandaki karttan okudum kanser tedavisi için açılan dernekte gönüllü çalışıyo...