🌠

317 36 8
                                    

Geçirdiğim tüm akşamım  yaşadığım bütün sıkıntılarıma bedeldi

Akşamım sayenizde yumuşacık sohbetlerle, şirin kahkalarla geçti. Kendimi nirvanada gibi hissediyorum.

Şu vakitlerde uykunun kollarında olmam gerekirken kucağımda uyuyan minik ve yanımda uykuyla savaşan senle beraberim.

Fakat durumumdan oldukça mutluyum. Bana uyku kadar güzel geliyorsunuz.

Ne kadar geç yatsamda sabah her güne kıyasla daha huzurlu ben olarak kalkacaktım.

Gökyüzüne bakarken mırıldandığımız şarkılar birbirine karışıp bir melodi oluşturmuştu. Sesin... Fazla huzur vericiydi.

Mırıldandığımız şarkının sonlarına doğru gelirken sana doğru döndüğümde benim yüzüne döndüğüm gibi ritmik şekilde yüzüme dönünce şarkının son sözü iki kişinin arasında nefeslerinin esiri oldu

"Gökyüzüne bak, oradayım."

.....

Gecenin geri kalanı pek düşündüğüm gibi geçmemişti. Choi Hyun ateşlenmişti.

Bu sayede tüm gecemiz birlikte Choi Hyun için endişelenerek geçmişti.

Başındaki mendili 4. kere değiştirdiğim sırada elinde karıştırdığın Choi Hyun için sıcak içecekle sen girdin.

Sanki, beraber çocuğumuzla ilgileniyorduk, onun için beraber endişeleniyorduk.

Gerçek olmasını herşeyden fazla isterdim.

Choi Hyun elindeki içeceği içmeyip ağlamaya başladığından kucağıma aldım. Ayrıca fazla yorgun gözüküyorsun Baekhyun...

Kucağımda uykununda getirisiyle mayışmaya başlamıştı bile Choi Hyun. Bir eli sanki onu bırakmamı istemiyormuş gibi tişörtümün yakasındaydı, çekiştiriyordu.

Dayanamayıp kucağımdaki Choi Hyun'un saçını okşamaya başlayışın çok hoşuma gitmişti.

Belli etmemeye çalışsamda gözlerim senin olmadığın taraflara dönmek istemiyordu. Gözlerimi kendine hapsetmiştin.

....

Sabah uyandığımda dükkanın koltuğunda uyuduğumu fark ettim. Oysaki sert ve eskimeye yüz tutmuş bu koltukta sırtımın ağrıması gerekirken cidden güzel bir uyku çekmiştim.

Yumuşacık ve nane kokan saçları göğsümün üzerine düşmüştü, minik burnuysa göğsümü gıdıklıyordu.

Ellerin boynumun arkasındaydı. Benim ellerim de belindeydi. Bütün haline gelmiştik bir nevi.

Burada nasıl yattığımızı düşündüğümde yüzüme çoktan bir gülümseme PEYDALANMIŞTI.

-Gece-
Gece biraz daha uğraş verdikten sonra Choi Hyun'un ateşi düşmüştü ayrıca Baekhyun'un hazırladığı içeceği de içmişti. Ardından -kollarımda uyuklamaya başlamıştı zaten- uyuya kaldı.

Ben Choi Hyun için dükkanın içerisindeki koltuğu hazırlarken Baek bahçedeki koltuktaydı.

Choi Hyun'u yatırdıktan sonra bahçeye çıktığımda fazla şirin bir görüntüyle karşılaştım.

Baekhyun ağzı hafif aralık, koltuk üzerinde uyumaya başlamıştı. Üstünü örtmek için battaniye almaya gidecek iken tişörtümün eteğinden tutarak beni yanına yatırmıştı.

O kadar sert çekmişti ki iyiki üzerine düşmemiştim. Sanki yanında bana yer ayırmıştı da uykuda diye beni kandırıyordu?
---

Oyuncak Dükkanı // pcy+bbhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin