Evet, bir günüm daha seni bekleyerek geçti. Neredesin? Endişeleniyorum.
İleriden gelen parıltılı ve büyülü gözler senin miydi? Sokağı aydınlatan dükkanımın ışıkları sayesinde görmüştüm EVET GELDİN!
Seni beklerken adada mahsur kalmış, yardım bekleyen insan gibiydim. Ama daha mahsurdum. Kalbim mahsurdu...
Dükkanıma geldiğinde elim ayağım titremeye başlamıştı. Tanrım lütfen çırpı bacaklarım yere yıkılmasın.
Sana yaklaştığımda göz etrafın kızarmıştı? Kim üzmüştü seni ya da neye üzülmüştün böylesine?
Dokununca ağlacak gibi duruyordun.
...
Mutsuz görünmene dayanamamıştım. Tanrım kim üzdü seni! Beni kırmayıp benimle dükkanımın arkasındaki küçük dinlenme yerinde oturduğun için teşekkür ederim.
Hazırladığım sıcak çikolatalı içeceği yudumlarken hafif gülümsemen belirmişti o narin yüzünde. Bu hareketine bende gülümsemiştim.
Birden bakışların donuklaşmıştı yüzümde.
-Yanağımda?Benden tekrar gülümsememi istemiştin.
Sen içimi böylesine ısıtacaksan neden olmasın?
Elin gamzemin üzerine baskı uygularken fazlasıyla yakınlaşmıştık. Gamzeme büyülenmiş gibi bakıyordun. Tanrıya ilk defa gamzem olduğu için şükretmeliydim.
Gözlerimi dudağından alamazken sen yanağımdaki çukurla ilgileniyordun. Ah çocuk gibisin!
Birden bulunduğumuz durumun farkına varmış gibi kendini geri çektin. Uh yanaklarının rengi şimdiden kırmızıya çalmaya başlamıştı bile.
Biliyor musun. Kırmızı sana çok yakışıyor.
...
Dükkanımdan ayrılacağın sırada eline tutuşturduğum oyuncak bebeğe bakıyordun.
Şirin hallerinle oyuncak bebeğe bakarken dediklerin beni gülümsetti "Bu fazla ben?"
Evet fazlasıyla sen
...
Kapı önü konuşmamız sonlanırken saat 12 ye yaklaşıyordu. Seni evine bırakmak isterdim ama senin neyindim ki?
Sahi daha ismini bile bilmiyordum...
O sırada elindeki hediye ettiğim oyuncakla bana sıcak bir gülümseme sundun. "Byun Baekhyun"
Sanki düşüncelerimi okuyordun.
"Park Chanyeol"
********
BÖLÜM SONU KONUŞMASI (๑'ᴗ')ゞ
********Öncelikle merhaba. Eğer kitabı bu bölüme kadar okuduysan sana canı gönülden teşekkür etmek isterim 🏆💕
🌹Senden ufak bir ricam olacaktı tabi ilgilenmek istersen:
🎄- Benim instagramda warimups adlı bir hesabım var şuan yaptığım editleri orada paylaşıyorum; Chanbaek editi, üyelerin tek editlenmiş fotoğrafları... -ve diğer shiplerin editleri de olacak yakın zamanda(tabi isteğe bağlı da yaparım)-
🌵*_ Aslında kendi editlediğim videolarım da var onları atmakta kararsızım
( ̄‐ ̄)ん _*🍄Yani diyeceğim o ki ilgileniyorsan seni warimups adlı sayfama bekliyorum.💖💙💚💛💜💕
- sayfamdan bir edit -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Dükkanı // pcy+bbh
FanfictionSeni ilk defa bir hafta önce dükkanıma elini tutan küçük çocukla girerken gördüm. Gülümsüyordun. Diyeceksin ki bunda farklı ne var? Ahh... gülüşün... içimi eritti desem? Yakandaki karttan okudum kanser tedavisi için açılan dernekte gönüllü çalışıyo...