《 ၅ 》

2.4K 334 15
                                    

ထိုည၊ ညတြင္းခ်င္း သူတို႔ မင္းရိခရိုင္နယ္နိမိတ္တြင္းမွ ထြက္ေျပးလာခဲ့သည္။ သူတို႔ ေလးေယာက္ မီးပံုကို ဝိုင္းပတ္ထိုင္ေနခဲ့သည္။ မတူညီေသာ မ်က္ႏွာထားမ်ား ကိုယ္စီႏွင့္။ ခ်င္းကၽြယ့္မွာေတာ့ ခံစားခ်က္မဲ့ေသာ မ်က္ႏွာေသႏွင့္၊ သူ မီးပံုထဲကို ရံဖန္ရံခါ ထင္းထည့္ေပးေနသည္။ ထ်န္ေရွာင္ကေတာ့ မီးစာရသျဖင့္ ထ ထ ေတာက္လာေသာ မီးပံုကို ၾကည့္လ်က္ အသစ္အဆန္းေတြ႕ရသကဲ့သို႔ ပင့္သက္ရွိဳက္လ်က္ အံ့အားသင့္ေနေသာ မ်က္ႏွာထားႏွင့္။ ယုေယာင္မွာေတာ့ ထ်န္ေရွာင့္အျပဳအမူကို သည္းခံေနရလြန္း၍ နဖူးေၾကာမ်ားပင္ ေထာင္ထေနသည္။ စူးဝန္ မ်က္ႏွာတြင္ေတာ့ မေက်နပ္မႈမ်ားအျပည့္၊ ထ်န္ေရွာင္ကို မၾကာမၾကာ မ်က္ေစာင္းထိုးေနေလသည္။ "ဆိုေတာ့ကာ... နင္ သူ႔ကို ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ..."

ခ်င္းကၽြယ့္က ဝင္ေျပာသည္။ "ထားခဲ့လိုက္..." သူ ေမာ့ၾကည့္လာေတာ့ သူ႔မ်က္ဝန္းမ်ားက ယုေယာင္ကို အမိန္႔ေပးေနဟန္ရွိသည္။ "သူ႔ကို ကယ္ထုတ္လာတာေတာင္ အေတာ္မ်ားေနၿပီ... ငါတို႔နဲ႔ တစ္ပါတည္း ေခၚသြားလို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး..."

"အင္း... ငါ သိတယ္..." ယုေယာင္ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်ထားမိသည္။ "ဒါေပမယ့္ မနက္ျဖန္ ငါ နင္တို႔နဲ႔ ျပန္မလိုက္ဘူး... ငါ ေတာင္ပိုင္း အရင္ဆင္းမယ္..."

ယခင္မင္းဆက္ နန္းသိမ္းခံရၿပီးေနာက္ပိုင္း အသစ္တက္လာေသာ မင္းဆက္က အရင္မင္းဆက္၏ အိမ္ေရွ႕မင္းသားကို ဖမ္းဆီးထိန္းသိမ္းထားခဲ့သည္။ ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္သြားေသာ ယခင္မင္းဆက္ မင္းမ်ိဳးမင္းႏြယ္မ်ားက ေတာင္ပိုင္းနယ္၌ တစ္ျပည္တစ္ရြာေထာင္၍ မင္းမူအုပ္ခ်ဳပ္ေနေသးသည္။ ထိုေနရာတြင္ေတာ့ ဖူတိုင္းနယ္၏ အာဏာစက္မွ ကင္းလြတ္ေနခဲ့သည္။

သူတို႔ႏွစ္ဦး ယုေယာင္၏ အေျဖစကားကို ၾကားေတာ့ အနည္းငယ္ေတာ့ အံ့အားသင့္မွင္သက္သြားမိၾကသည္။ ခ်င္းကၽြယ့္က သူမကို စိတ္ပ်က္အားမရဟန္ၾကည့္သည္။ စူးဝန္က ဆိုသည္။ "နင္က သူ႔ကို ေတာင္ပိုင္းနယ္ နန္းတြင္းထိ ပို႔ေပးခ်င္တာလား... သူ ဟိုေရာက္ေတာ့မွ နင့္ကို အဆိပ္ေတြ ဘာေတြခတ္ၿပီး လုပ္ၾကံရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ... နင္ သူ႔အေပၚ ဒီေလာက္ေကာင္းစရာလိုလို႔လား..."

မိုးေသာက္ခ်ိန္Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ