Hoi! dit is mijn eerste boek. ik hoop dat jullie ervan gaan genieten. vote ook even en laat een reactie achter zodat ik weet of jullie het leuk vinden! veel lees plezier!
ik zal even vertellen over het hoofdpersonage van het boek.
David Larson is 23 jaar oud en woont in New York. hij is helemaal gek van auto's en hij gaat vaak naar race-events en autoshows. Toen hij 19 jaar was heeft jij voor de grap een staatslot gekocht. hij won daar een flink geldbedrag mee. sinds dien is hij naar New York gegaan om daar te wonen en te werken. hij heeft geen klein huis en is ook niet bepaald arm te noemen.
David's P.O.V.
Het was vrij vroeg in de morgen. ik keek op mijn wekker, half 8. ik kom rustig uit mn bed en kleed me aan. ik poets mn tanden en doe effe snel mn haren. ik kijk uit het raam en zie een prachtige zwarte Corvette uit 2014. "Wauw die is nice! maar ik niet klagen met een dikke mustang voor de deur, maar zeker niet verkeerd om te zien" dacht ik. ik loop rustig naar beneden en zet een lekker bakkie koffie. Dan plof ik op de bank en zet de tv aan. ochtendnieuws: "Honderden tennisballen hebben het zuiderlijke deel van het riool verstopt. de oorzak is waarschijnlijk een uit de hand gelopen grap van een aantal jongeren. ze zijn aangehouden. Dat was het ochtendnieuws voor vandaag." ik zette rustig de tv uit en pakte mijn spullen bij elkaar voor het werk. eenmaal alles bij elkaar pakte ik mijn sleutels en liep naar de garage. was ik bij de deur richting de garage. "fack, autosleutels vergeten!" Terug in de woonkamer pak ik de autosleutels en loop ik weer terug naar de garage met de sleutels in mijn hand en mijn tas in mijn andere hand. Daar staat hij. mijn mooie mustang! met al zn schoonheid. ik klik op mijn sleutel en unlock mijn donkerblauwe monster. ik stap in en steek de sleutel in het dashboard. bij nieuwe auto's steek je de sleutel in het dashboard en druk je op een start knop. mijn auto is dus ook zo. ik druk op de start knop en ik hoor het machtige geluid van een V6 onder de motorkap vandaan ronken. een van de beste geleiden ooit! ik wordt daar altijd blij van. ik rij richting mijn werk en zie onderweg nog verschillende mooie auto's. waaronder een hele mooie gele camaro. zijn bijnaam is ook wel "Bumblebee". bumblebee komt voor in de "transformers" films, en die camaro is precies de auto die wordt gebruikt in de film. verder zag ik ook nog een paar hele mooie oldtimers en een knalrode Lamborghini. als ik bij het gebouw ben moet ik mijn auto parkeren in een grote parkeergarage vlakbij het gebouw. het is maar een paar minuutjes lopen naar het kantoor. de parkeergarage ligt schuin tegenover het Stark gebouw, het welbekende gebouw waar the Avengers leven. toen ik op weg was naar het kantoor. zag ik die zelfde zwarte Corvette staan. ik stopte even om hem te bewonderen en te bekijken. daarna pakte ik mijn mobiel uit mn broekzak. ik ging naar mijn camera en ging op een mooie plaats staan waar ik de auto perfect in beeld had. ik maakte de foto. "Awesome!" zei ik. toen werd ik van achteren vastgegrepen. "kom jij maar even mee jongeman!"
JE LEEST
Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)
AdventureDavid Larson is 23 en heeft een standaard baan als medewerker van een groot bedrijf. doordat hij een grote geldprijs heeft gewonnen, lijdt hij een goed leven. maar op een dag veranderd alles voor hem. benieuwd?