Kronkelend lig ik op bed. Zijn tong diep in mijn kutje en zijn heerlijke grote handen knedend om mijn borsten. Ik kreun luid als hij mij zuigend op mijn lipjes, nog geiler maakt en hunkerend duw ik mijn heupen omhoog. Geëmotioneerd zet ik mijn nagels in zijn schouders. " Oh Oliver alsjeblieft ik wil nog niet klaarkomen" smeek ik hem, maar kan me niet bedwingen mijn heupen op en neer te bewegen als hij mijn klitje likt.
"Wat wil je dan?" Hoor ik hem kortaf vragen. Ik kijk hem fel aan als hij alsnog zijn vingers diep in mijn kutje duwt zonder te wachten op een antwoord. Ik wil je pik! Diep en hard!" Sis ik hijgend tussen mijn tanden door, vechtend om geen orgasme te krijgen. Hij komt iets overeind en kijkt me uiterst serieus aan. "Heb jij het verdiend dan, om mijn pik in je te voelen stoten?" Verward kijk ik hem aan. Wat wil hij toch?
"Dat moet je eerst verdienen dame!" Commandeert hij nu en haalt zijn handen van me af. Angstig kijk ik hem aan. Is het niet zozeer de toon in zijn stem, dan is het wel de felle uitdrukking in zijn ogen die mij de stuipen op het lijf jaagt. Ik kruip snel omhoog tegen het hoofdeinde van mijn bed. Mijn benen trek ik dicht tegen me aan, mijn armen om mijn knieën. De magie is weg voor mij en ik haat de tranen die langzaam over mijn gezicht naar beneden lopen. Ik had zo uitgezien naar eindelijk weer liefhebbende tedere handen over mijn lijf. Zachte lippen op de mijne. Geen machtswellusteling die kikt op het neerhalen van de vrouwen waar hij seks mee heeft.
"Ik denk dat het beter is als je gaat." Fluister ik en keer mijn gezicht van hem af. De pijn die door mijn lijf raast is onbeschrijflijk en vooral de verwarring over wat er zich zojuist heeft afgespeeld, maakt mij zeer overstuur.
In mijn ooghoek zie ik hoe hij op mij af komt. Angstig kruip ik nog verder in elkaar en slaak een kreet als ik zijn hand omhoog zie gaan. "Nee, Sheila nee, ik doe je niks" zegt hij uiterst ongerust en trekt zijn hand terug. Huilend kijk ik hem aan, totaal verward over de signalen die hij afgeeft. Voor mij, zit de Oliver die ik ken. Zachte oogopslag en een lieve warme stem. Waar is de andere Oliver gebleven en hoe weet ik of deze Oliver niet terug komt zodra we weer seks hebben met elkaar?
"Nee meisje, ik doe je niks" herhaald hij weer en gaat op zijn knieën voor me zitten. "Het spijt me, ik dacht dat je hier van hield." Verward kijk ik hem aan, maar trek voor de zekerheid mijn benen nog strakker tegen me aan. "Waar van hield?" Vraag ik nu geïrriteerd en voel hoe mijn tranen op m'n knieën vallen. "Nou ja, van een meester en slavin rollenspel." Antwoord hij blozend en staart ongemakkelijk naar zijn handen. "En waarom zou ik daar van houden?" "Heb ik ooit aangegeven jou te zien als mijn baas of knecht?"
Woede en teleurstelling nemen bezit van mijn getergde lichaam en zonder te weten waar het vandaan komt, sla ik hem hard met mijn vlakke hand tegen zijn schouder. "Lul!" Scheld ik hem uit en meer tranen stromen over mijn wangen. "Ik dacht dat je me beter kende dan dat." Alsjeblieft Sheila, smeekt hij mij min of meer "ik wil je juist helemaal niet kwetsen, ik verlang naar je."
Fronsend kijk ik hem aan. Ik zie in zijn ogen dat hij meent wat hij zegt, maar ik twijfel of ik nog wel wil dat hij mij aanraakt. Alsof hij weet wat ik denk, legt hij uiterst teder zijn hand op mijn knie. "Laat me je tonen hoeveel ik naar je verlang" zijn stem is niet meer dan een fluistering en heel voorzichtig helt hij zijn lange gespierde lijf naar mij over. Ik hou mijn adem in als zijn lippen sensueel mijn wang kussen. Hij likt de tranen weg, terwijl hij zijn grote hand in mijn nek legt. "Het spijt me" fluistert hij in mijn oor en een siddering loopt door mijn lijf.
"Mij ook" weet ik nog uit te brengen, maar meer dan dat lukt niet zodra zijn zachte lippen de mijne kussen. "Laat me je strelen schatje, elk stukje van je mooie zachte lijf." Langzaam gaat zijn hand over mijn nog steeds opgetrokken been, richting mijn billen en ik kan niet anders dan toegeven, dat ik hier oprecht van geniet. Mijn tong zoekt de zijne en ik voel een soort opluchting in zijn gespannen lijf.
JE LEEST
Gepassioneerde Erfenis (18+)
RomanceSinds een maand of 6 huurt Oliver twee boxen op mijn stoeterij voor zijn prachtige raspaarden. Hij zegt niet veel, echter elke keer weer wanneer hij een gesprek met mij aanknoopt, lopen de rillingen over mijn rug. Hij is wel bespraakt, erg charmant...